Skip to main content

Ik heb sinds een paar dagen via KPN een abonnement op HBO Max, deze zender zit op kanaal 210 maar loopt regelmatig vast. Wat is hier aan te doen? 

Hi @ArdS, welkom op het forum. 

Als ik het goed heb je de 5202 ontvanger, klopt dit? Werken andere zenders en apps wél goed? En is de ontvanger rechtstreeks aangesloten op de modem? 

 


Ik heb sinds een paar dagen via KPN een abonnement op HBO Max, deze zender zit op kanaal 210 maar loopt regelmatig vast. Wat is hier aan te doen? 

 

Kanaal 210 is een snelkoppeling naar de app van HBO Max.

HBO max is een streamingdienst, geen zender.

 

Ik begrijp dat je de Arris VIP 5202 hebt.

Zet hem uit (van de spanning (volksmond stroom) afhalen voor 1 of 2 minuten.

Zet hem daarna weer aan en laat hem opstarten. 

 

Ik heb zelf de Arris VIP 5202 nooit gehad.

Maar ik denk dat hij ook bij app's zit, probeer eens of dat wel goed werkt. 


Het is inderdaad de 5202 en als ie vastloopt is de enige oplossing de spanning er vanaf halen, ontvanger zit rechtstreeks op modem aangesloten. Met het kijken naar YouTube hebben we ook regelmatig last van het vastlopen gehad, op een gegeven moment de software van de ontvanger terug gezet naar fabrieksinstellingen en toen ging het weer goed. Denk dat ik dat nu maar weer ga doen.


Het is inderdaad de 5202 en als ie vastloopt is de enige oplossing de spanning er vanaf halen, ontvanger zit rechtstreeks op modem aangesloten. Met het kijken naar YouTube hebben we ook regelmatig last van het vastlopen gehad, op een gegeven moment de software van de ontvanger terug gezet naar fabrieksinstellingen en toen ging het weer goed. Denk dat ik dat nu maar weer ga doen.

 

Je kan overwegen (als je contractvrij bent) om je abonnement om te zetten naar KPN tv+

Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Dit is een Android medeabox.


Bedankt voor het advies, zal eens kijken hoe het met mijn abonnement zit.