Skip to main content

Dag,

bij het updaten van de oude kpn iTV app naar de nieuwe lay-out is de functie kijk beperking per ongeluk aangezet. Ik woon bij mijn ouders en omdat ik het als eerste heb geüpdatet was ik het “hoofd account”. Alle accounts die er na kwamen hebben een slotje en pincode. De pincode weet ik niet en dus kunnen we niks behalve tv kijken via dat hoofd account.

Mijn ouders hebben de erotische zenders achter de pincode gezet en zijn bang dat als de pincode ingevoerd wordt dat dan de erotische zenders ook naar voren komen (zowel als het kastje als in de app). Mijn vraag luidt: is dat ook zo of maken mijn ouders zorgen om niks en kunnen ze met gerust hart de pincode intikken en de kijkbeperkingen uitschakelen?

om de vraag te verduidelijken hier een schermfoto met wat ik zie in de tv+ app:


alvast bedankt!

@Ikhebzininpizza Erotische zender kan je alleen vanaf de KPN TV ontvanger kijken, niet met de iTV  app


@Ikhebzininpizza Erotische zender kan je alleen vanaf de KPN TV ontvanger kijken, niet met de iTV  app

Oh excuus voor de verwarring, maar als je die pincode intikt in de app is dat dan losgekoppeld (als in je vult de pincode in voor account met slotje en dat dan alleen het account tevoorschijn naar voren komt) of komen die zenders dan ook tevoorschijn? 


Hi @Ikhebzininpizza, je wijzigt niet zomaar instellingen door alleen de pincode in te tikken. Als je naar de kijkbeperkingen gaat, daar in de instellingen in de KPN TV app, wordt ter verificatie gevraagd om de pincode. Daarna krijg je de betreffende instellingen te zien, die je dan naar wens kunt aanpassen.