Skip to main content

Hoi,

Ik heb een kinderslot op kanaal 9 (veronica) en snap niet hoe dat komt 

Wat kan ik doen?

Groeten Wim 

Het kinderslot staat altijd op programma’s en niet op kanalen (excl erotiek kanalen)

Op dit moment is The Hangover part 2 bezig. Volgens kijkwijzer heeft dit een hoop pictogrammen waar het kinderslot op kan aanslaan zoals geweld, drugs, seks, angst en grof taalgebruik. Eventueel kan je met je kpn iTV pincode het kinderslot uit zetten of gevoeligheid aanpassen.

 


Dankjewel voor de reactie.

Tja waar vind ik de kpn iTV code?

Groeten Wim 


Je pincode heb je per mail ontvangen toen u klant wordt bij KPN en nodig gehad om de tv ontvanger in te stellen. Het is niet na te kijken in de app wat het is. Wel is je pincode te resetten


Als je geen (kleine) kinderen hebt kun je het kinderslot beter helemaal uit zetten.

En eventueel “erotiek verbergen” aanzetten. Dat zijn de erotische zenders verwijderd en ook dat aanbod in het on demand gedeelte.


Hoi,

Ik ben dus de pincode kwijt ofwel ik weet deze niet meer. Ik ben ingelogd geweest  in de kpn itv app en daar werd dit duidelijk.

Groeten Wim 


Heb je de bevestigingsmail voor je abonnement niet meer? Daar staat de pincode in. Toen ik met itv begon kreeg je die nog per brief maart 2011, maar die heb ik ook niet meer. Mijn pin heb ik in mijn wachtwoorden boekje geschreven.

Op een rustig moment, morgen bijvoorbeeld, even een nieuwe pincode aanvragen. Dat kan via http://kpn.com/pincode . ITV abonnementsnummer is wel te vinden in bijvoorbeeld MijnKPN.