Skip to main content

Kan de KINK app niet vinden op de DIW7022

KINK, alternatieve muziek

Kan iemand mij helpen? 

Kan de KINK app niet vinden op de DIW7022

KINK, alternatieve muziek

Kan iemand mij helpen? 

Die app is er niet voor het android tv platform 

Edit: je kunt wel via https://play.google.com/store/apps/details?id=tunein.player naar kink luisteren.


@Eric89 

Kan dat wel op de Android tv box?

 

Want op de tablet en mobiel heb ik de KINK app en via de pc via de link van KINK. 


@Eric89

Kan dat wel op de Android tv box?

 

Tunein radio is er wel voor op de android tv box. Via Tunein kun je ook KINK luisteren.

Als je de KINK app op de android tv box wil zetten zul je hem moeten side loaden(je zet dan de telefoon versie op de tv box). Maar of het dan goed werkt is de vraag. Die app is namelijk voor kleine schermen ontwikkeld en niet voor een tv.

Beter Tunein radio downloaden in de playstore en dan via Tunein naar KINK luisteren.


Hoi Joop2011, Ik kan KINK via de app MyTuner krijgen op de box. Die app kun je downloaden van uit de Play Store. Mits je op de box ingelogd bent op je Google account.

Zelf luister ik meestal FIP via MyTuner.

Heeft de KINK app op je telefoon geen cast functie? De box heeft chromecast aan boord.

Heel vaak gebruik ik echter de app Nederland.fm op mijn smartphone om heel eenvoudig KINK van daaruit dan weer te casten op de box.


 Alle apps zijn te installeren op een Android-TV,kan je een app niet vinden in Playstore dan kan je het Sideloaden. 

De makers hebben vaak een apk link op hun eigen website kijk daar eerst naar zoniet ga naar een betrouwbare apk website. 

Je kan het op drie manieren op je Android-TV installeren:

Via Apkmirror.com of apkpure.com KINK apk downloaden op een ander apparaat en versturen naar je Android-TV 

Op je Android-TV via een webbrowser kINK apk installeren 

Op je Android-TV installeren  via Aptoide 


Via casten met de tablet werkt het perfect.

Ik denk dat ik het voorlopig zo laat.

Mijn dank voor het meedenken. 😉

 


Mooi dat het dan via casten toch lukt, om naar KINK te luisteren. 


Sinds kort zit radioNED+ ook op Android/Google TV. Je betaald wel eenmalig €2,29.

Daar zit KINK ook bij samen met de thema zenders die ze hebben. Ik heb het al even draaien (ook op de TV zelf) en moet zeggen dat het 1 van de beste is momenteel onder de radio apps.


Goed nieuws voor de luisteraars van KINK.

Vanaf nu ook beschikbaar als app op Android/Google TV.

Dus ook voor de TV+ box.

Zie hier voor meer informatie


Geen leuke club met al hun rechtszaken. ….en vervolgens kunnen ze een landelijke licentie niet eens betalen. Man man.


Reageer