De klachten gaan door, de storingen ook…
Sinds 10.10. (dag van mijn verhuizing) kan ik gebruikmaken van een nieuwe KPN aansluiting.
Tot op heden ging bijna alles mis. De eerste kwijtschelding van maandelijkse vaste kosten is al door mij ontvangen. Ik zwijg hier over de vele vorige klachten en problemen en ga naar de orde van de dag:
- Sinds de aansluiting van mijn TV-kastje gaat en in de app (laptop) en op tv alles mis. Een speciale afdeling is er inmiddels sinds 05.11.2024 mee bezig. Een monteur komt op 15.11. aan huis om te proberen de problemen op te lossen. Tot die tijd kan ik op de app alleen NPO 1, 2 en 3 kijken, terug naar het begin en terugkijken kan ik niet, op tv krijg ik meer zenders maar ook daar kan ik niet van het begin en niet terugkijken. Met de door mij gevolgde series loop ik al vele dagen achter. : /
- Men is bij het opnemen van het contract - dat men intussen al meermaals heeft moeten veranderen wegens fouten - vergeten de NL en EU onbeperkt bellen bundel in te stellen. Ik ontving dan ook een factuur voor 2 weken actief bellen van meer dan € 150 alleen al voor verbindingen.
En zo gaat het door met fouten, storingen en met klachten daarover. Ik belde intussen al vele uren met KPN. Hoe kan het bij een bedrijf als KPN zo mis gaan vanaf het eerste begin (sinds 10.10.2024)?! Is mijn naam Murphy? NEE ! : (