Skip to main content
Beantwoord

Klein beeld bij overschakelen van radio naar tv op TV+ box

• November 11, 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na over schakelen van radio naar tv met de tv+box heb ik kleiner beeld(links in de hoek)

Na een reset van de box heb ik normaal beeld.

Beste antwoord door Scarpa

Ik heb alles gereset dus ook het modum,en nu lijkt het goed te gaan,alleen als ik de radio de hele dag aan heb moet ik hem 3 of 4 keer aanzetten,dan valt hij uit en brand de led op de box rood.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Scarpa. Welkom op de community! Ik heb het zelf ook even getest en bij mij gebeurt dit niet. Welke knop druk je precies in om van radio naar tv te schakelen op de TV+ Box? En zou je misschien een foto kunnen delen van hoe het beeld eruitziet als het kleiner wordt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Ik heb alles gereset dus ook het modum,en nu lijkt het goed te gaan,alleen als ik de radio de hele dag aan heb moet ik hem 3 of 4 keer aanzetten,dan valt hij uit en brand de led op de box rood.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het na de reset beter lijkt te gaan! Als de TV+ Box na een bepaalde tijd zonder activiteit uit zichzelf uitgaat, kan dat komen door de stand-by instellingen. Wil je eens controleren of de stand-by tijd van de TV+ Box op een korte duur staat ingesteld? Dat kan ervoor zorgen dat hij uitvalt terwijl de radio via de TV+ Box speelt. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 14, 2025

​@Scarpa en kijk ook naar de instellingen in je televisie: die gaat waarschijnlijk ook vanzelf uit als je het volume een paar uur niet bediend hebt. (En daarna gaat de TV+ Box misschien uit via HDMI CEC.) Die energiebesparing kun je ergens in je televisie uitzetten.