Hoi,
Al geruime tijd start een lopend programma niet aan het begin als ik de klik op ‘vanaf begin kijken’. Het beeld springt meteen naar de live uitzending.
Is hier iets aan te doen?
Ik kijk op een laptop via een browser.
Hoi
Hoi
Volgens mij gebeurt het altijd. Ik kan me niet herinneren dat het bij bepaalde zenders of programma's goed gaat. Als ik thuis ben (heb nu vakantie) zal ik het testen bij verschillende zenders.
Hoi
Ik heb het getest: het terugkijken vanaf begin lukt bij mij nooit. Maakt niet uit welke zender of welk programma ik kies.
Dat is heel merkwaardig.
Dus je gebruikt deze link: https://tv.kpn.com/ ? En welke browser? Werk je op een Apple of een Windows laptop?
Staat er ook Chrome op? Zo ja, wil het eens via chrome testen en dan het liefst met een programma dat wordt uitgezonden op NPO1, 2 of 3
Hoi
De link is inderdaad hetzelfde. Momenteel kijk ik op een Macbook Air. Zowel met Safari als met Friendly Steaming weigert het programma aan het begin te starten. Zojuist heb ik het getest met Chrome en daar werkt het wel (al moet ik bij NPO 1 30 seconden vooruit spoelen voordat het programma gaat spelen, ook vreemd).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.