Ik heb 2 tv ontvangers en op eentje heb ik niet het kopje “Opgenomen” ….
Dit was eerst wel zo maar is ineens weg….
Ik heb 2 tv ontvangers en op eentje heb ik niet het kopje “Opgenomen” ….
Dit was eerst wel zo maar is ineens weg….
De ontvanger die dus geen “opgeslagen” heeft? Of is er dan nog een andere manier?
Ja. Op die andere ontvanger met opgeslagen is het een beetje overbodig.
Zie dat bijv ID opnames ook niet via app kunnen worden gekeken, moet dus echt via de ontvanger…
Oh. Dat heb ik niet in mijn overzicht….. Neem nooit op van die zender en kijk ook nooit. Zal eens testen; even wachten tot de opname beschikbaar is om 18:20. ID op kanaalnummer 21 neem ik aan?
Hoop dat er toch nog een oplossing voor is… zo'n kopje is ineens toch niet zomaar weg voorgoed??
Nee. Ik vind dit ook heel gek. Bij mijn weten nog nooit gehad dat opgeslagen op een ontvanger of app danwel http://tv.kpn.com bij een optie niet voorkomt als onder het abonnementsnummer gewoon opnemen is geabonneerd. En ik merk dat
Ja kanaal 21..
Dat kijken wij juist veel… gezellig al die moorden zo voor het slapen gaan ;-)
Nou, dolletjes .
Dan kijk ik liever de wat luchtiger crime via BBC First. Maar ook die opnames werken helaas niet via de app…. Grrrrrr.
Die frons is er zeker
Maar ik zie een verschil in software (noem ik het maar even) op de ontvangers. De ontvanger waar het opgeslagen menu niet beschikbaar is dient voorzien te worden van de laatste versies
Eerst de firmware updaten: Firmware > Start/Instellingen (tandwiel)/Informatie/KPN TV+ firmware (navigeer naar deze regel en druk OK)
Als dat klaar is de 'Launcher’: Launcher > Start/Instellingen (tandwiel)/Informatie/KPN TV+ launcher (navigeer naar deze regel en druk OK)
Als dit gedaan is komen beide ontvangers op dezelfde manier op het platform binnen en zouden de opgeslagen items beschikbaar moeten komen. Mocht dat onverhoopt nog steeds niet het geval zijn, dan kan ik met gelijke gegevens verder snuffelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.