Skip to main content
Beantwoord

Komt de TV+ App ook beschikbaar op de PlayStation 5?

• June 30, 2025
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Kloosterboer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Geachte KPN, 

Ik ben zeer tevreden over jullie organisatie, bedrijf, klantenservice jullie als tv internet en mobiel provider. 

Op Google Play is jullie app te downloaden. 

Zouden jullie ook de kpn+ tv app, unnen uitbrengen in de PlayStation 5 Store. 

Mvg, Kloosterboer 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Ik heb dit ook nog even gecheckt bij de ontwikkelaars ​@Kloosterboer. Dit zal niet gebeuren. De app wordt gebouwd met een bepaald platform, en die kan niet op het PlayStation OS. De TV+ app is (en wordt) beschikbaar op de eerder genoemde platformen, via die opties kan je het gebruiken.

4 reacties

• June 30, 2025

Ik denk niet dat da ooit gaat gebeuren. Hoe zit dat met andere providers? Hebben andere providers tv apps voor de Playstation? 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Kloosterboer, ik verwacht ook niet dat de TV+ app beschikbaar zal worden op de PS5. Op dit moment is de TV+ app beschikbaar op Apple (iOS) en Android telefoons en tablets, en op tv's met Android TV. Er wordt gewerkt aan versies voor Tizen (Samsung tv's) en WebOS (LG tv's). Er zijn op dit moment geen plannen om de app ook voor de PS5 beschikbaar te maken.

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb dit ook nog even gecheckt bij de ontwikkelaars ​@Kloosterboer. Dit zal niet gebeuren. De app wordt gebouwd met een bepaald platform, en die kan niet op het PlayStation OS. De TV+ app is (en wordt) beschikbaar op de eerder genoemde platformen, via die opties kan je het gebruiken.

Kloosterboer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Nee, tv providers ook niet. Maar wel Netflix, en alle andere streamingsdiensten. Dat is jammer dat KPN het niet uitbrengt voor de Playstation.