Skip to main content

Komt er nog een KPN TV+ app voor Apple tv?

• September 3, 2025
  • 9 reacties
  • 230 keer bekeken

Beste KPN, 

Al enkele jaren ben ik aan het wachten op de komst van een apple tv app van kpn.

sinds ik de apple tv kastjes in mijn huis heb maak ik gebruik van de canal+ om tv te kijken.

Alle andere diensten, mobiel en internet heb ik van KPN, (voorheen ook tv), alleen ik ben het wachten nu wel een beetje moe en wil ik graag weten of het nog komt en zo ja wanneer.

Na meer dan 20 klant van kpn ben ik nu van plan om met alle diensten afscheid te gaan nemen, omdat ik graag bij 1 aanbieder zit die alles kan leveren.

Dus kpn…. komt er nog een apple tv app?

Binnenkort zijn al mijn 5 mobile abonnementen vrij. Voor mij nu de keuze om over te blijven als de app er aan komt, of om voorgoed kpn te verlaten….

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@jeroeng, ik snap heel goed dat je graag wilt weten of KPN TV+ naar Apple TV komt. Hoe graag ik je nu ook zou willen zeggen dat het eraan komt, kan ik dat niet. De wens is bekend, maar of en wanneer weten we niet.

• Auteur
  • Helper
  • September 5, 2025

Hallo ​@Denise van KPN , of en wanneer is voor mij een antwoord waar ik niet veel mee kan. Of er wordt aan gewerkt maar wanneer het komt is de vraag, of er wordt niet aangewerkt. En daar ga ik dan maar van uit. Ook na al die jaren dat er al om wordt gevraagd. Voor mij is dit antwoord van kpn genoeg. Ik trek hieruit mijn conclusies en ga de overstap naar odido maken. Met alle contracten die ik bij kpn heb. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Hi ​@jeroeng, ik snap heel goed dat je graag wilt weten of KPN TV+ naar Apple TV komt. Hoe graag ik je nu ook zou willen zeggen dat het eraan komt, kan ik dat niet. De wens is bekend, maar of en wanneer weten we niet.

Een oud-moderator heeft ooit gemeld dat een TV App voor de Apple TV een veelgehoorde wens is én dat die gaat komen, als was op dat moment nog niet duidelijk wanneer:

Paul van KPN schreef:

Hi all. Ten eerste, we reageren niet zo vaak in deze topics omdat, zolang we geen nieuws hebben, het eigenlijk niet goed kunnen doen. We zitten dan altijd vast aan het “ik hoop het, maar weet het niet. Als er nieuws is dan laten we het weten”, en variaties daarop. Dat is nou eenmaal hoe het gaat. En constant in herhaling vallen maak je geen vrienden mee en is redelijk nutteloos.

Het moge duidelijk zijn dat een tv app voor de Apple TV een veelgehoorde wens is. En ook dat het flinke discussies oplevert. 108 reacties in 6 dagen… Netjes!

Dan nu het goede nieuws. Ja, er gaat een tv app voor de Apple TV komen. Maar een termijn kunnen we hier nog niet aan koppelen. Dus verwacht niet dat ik je over een maand een nieuwe update kan geven over de voortgang. Mijn verzoek is om er ook niet naar te vragen om de x tijd, want dat heeft geen zin. Verder kan ik geen details geven ook al begrijp ik de neiging om nu vervolgvragen te gaan stellen. 😉

We willen in ieder geval laten weten dat de wens zeker bekend is, en dat ‘ie toch echt gaat komen. Verder is het puur een kwestie van afwachten tot er een update vanuit ons komt.

@Denise van KPN : met of en wanneer zeg je iets anders dan eerder werd aangekondigd. Dus: ja, komt die? Of nee, die komt niet?

Het ontwijkende van ‘we weten het niet’ of ‘er is nog niets over bekend’ geeft alleen maar aan, dat kpn tot de ambitieloze achterblijvers behoort, en wordt zo langzamerhand erg ongeloofwaardig.

Of wil kpn soms niet officieel delen, dat de app voor de Apple TV er niet komt, om teleurstelling van de abonnees, die hier al jaren om vragen en op wachten, te voorkomen én de hoon van de concurrentie over zich te krijgen?

Zeg het maar, Denise.

Forum|alt.badge.img+7
  • September 5, 2025

@jeroeng , Om “even” door te lezen:

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ja, ik moet hand in eigen boezem steken en zeggen dat ik het fout had. Een KPN TV+ app voor Apple TV staat op de roadmap, maar wanneer die komt is nog niet bekend. Zodra er meer over bekend is, dan zullen we dit uiteraard delen.

• Auteur
  • Helper
  • September 9, 2025

Bedankt voor de informatie, maar ik heb vandaag al een terugbel afspraak gemaakt met ziggo om met 5 mobiele nummers internet thuis en tv over te stappen. Ik ben het wachten en getreuzel zat. 
hierdoor verliezen jullie een trouwe klant van 20-25 jaar bij kpn.

grt. Jeroen

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah, dat is jammer, ​@jeroeng. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 10, 2025

Bedankt voor de informatie, maar ik heb vandaag al een terugbel afspraak gemaakt met ziggo om met 5 mobiele nummers internet thuis en tv over te stappen. 

Ik ben geen Ziggi fan, maar de AppleTV app van hun is perfect! Ook al een jaar of 4 beschikbaar op de AppleTV!

• Auteur
  • Helper
  • September 10, 2025

Ik ga het ervaren. Overschrijvingen zijn gedaan. Dus nu wachten. En het probleem is. Ik switch niet zo makkelijk. Ben een trouwe klant. Dus gemiste kans kpn!!! Het is niet dat ik de enige ben die graag appletv app wil