Skip to main content
Vraag

Komt er ook bij KPN een uitbreiding van het regionale tv aanbod net zoals Ziggo?

• February 2, 2026
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Even een domme vraag, als je ziet bij regionale zenders aanbod wat ZIGGO heeft waarom kan dit niet gerealiseerd worden bij KPN+

Verder waarom kan ik niet in het buitenland naar de Belgische en Duitse tv kijken en beperkt naar de nederlandse??

Dit merk ik dus op de KPN+ app

Hopenlijk een goede reactie.

Groet Henk

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2026

Hallo ​@Henkwetterhahn ,

Dat zijn keuzes die KPN heeft gemaakt. Dat heeft uiteraard met geld te maken. KPN geeft alleen de regionale en lokale zenders door die wettelijk verplicht moeten worden doorgegeven. Met uitzondering van enkele zenders (Fryslan, AT5) die KPN betalen voor landelijke doorgifte.  

Overigens komt later dit jaar een uitbreiding in de app NPO Start. Dan kun je via die app kijken naar alle regionale zenders.  

Voor doorgifte in het buitenland van de Belgische en Duitse zenders heeft KPN niet de rechten aangekocht. 

Goedemiddag Noordzee, tja NPO Start.

Verdere uitbreiding zoals vastezender indeling van apps...zou natuurlijk ook een idee zijn.

Bv Netflix kanaal 80, Disney+ kanaal 81 etc.  

Kijk opties is altijd handig…

Verder een verdere vraag,

Je hebt een contract met korting op het moment als je dan een wijziging wilt ben je je korting kwijt. 

Hebben de soundbox als ik terug wil naar de standaard box ben ik gelijk mijn korting kwijt.

Groet Henk 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2026

Als je een contract hebt met een korting en je wijzigt wat, dan is het inderdaad goed mogelijk dat jouw korting stopt. 

En nee, er is wat betreft Combivoordeel geen verschil in punten tussen een Soundbox of gewone ontvanger. 

bron: 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag ​@Henkwetterhahn, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee je vragen al goed beantwoordt. Kom je er uit zo?

Goedemiddag Thomas, 

ja Noordzee heeft enkele vragen beantwoord..maar vind het toch jammer dat je beperkt bent met kijken in het buitenland via KPN+ app

Ben extra overgestapt van ZIGGO naar KPN maar gezien met het een en ander mis ik veel extratjes…

Ben zelf tester geweest bij ZIGGO en veel dingen kunnen aanpassen in samenspraak…

Groet Henk