Skip to main content
Beantwoord

Koppelen account werkt niet in MijnKPN omgeving

• March 31, 2025
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste Lezer,

Ik krijg mijn 06 account niet gekoppeld aan mijn internet account, en hierdoor kan ik mijn internetgegevens niet inzien of regelen.

via de website krijg ik slechts; 

'’Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.'’

Kan geen andere manier vinden op de website.
Heeft kpn een oplossing?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Peppe Le Henkie, we hebben inderdaad even last van een storing gehad in MijnKPN, waardoor je mogelijk je vaste abonnement en gegevens niet kon zien, en dus ook geen wijzigingen kon doen. De storing is bekend en zou inmiddels ook opgelost moeten zijn, dus ik verwacht dat 't zodadelijk weer werkt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2025

Hallo ​@Peppe Le Henkie ,

Er is momenteel een storing in MijnKPN.  Probeer het later vanavond of anders morgen nog eens. 

Dank voor het antwoord

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Peppe Le Henkie, we hebben inderdaad even last van een storing gehad in MijnKPN, waardoor je mogelijk je vaste abonnement en gegevens niet kon zien, en dus ook geen wijzigingen kon doen. De storing is bekend en zou inmiddels ook opgelost moeten zijn, dus ik verwacht dat 't zodadelijk weer werkt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2025

@Peppe Le Henkie 

De storing is nu opgelost. Je kunt jouw abonnementen koppelen.