kan de tv niet aan uitschakelenĀ met de afstandbediening
ook werkt de volume knop niet
kan de tv niet aan uitschakelenĀ met de afstandbediening
ook werkt de volume knop niet
Hoi ā
Het is wel zo fijn dat je alles met Ć©Ć©n afstandsbediening kunt doen, dus ik begrijp dat je wilt dat deze knoppen ook werken. We hebben een handige instructie voor het afstemmen van je afstandsbediening op je tv op onze website staan. Zou je hier eens willen kijken of je er met het stappenplan daar eruit komt?Ā
Ik hoor graag of het daarna gelukt is!
Goedemorgen Arjan,
Via de website heb ik de instructiesĀ gevolgd , helaas werkt de afstandbediening nog niet.
GR HNH
Welke KPN ontvanger heb je? (Als je een nieuwe ontvanger hebt, dan is dat de TV+ Box, DIW7022 volgens de opdruk op het apparaat.) Welke televisie? Welke stappen uit de instructies heb je gevolgd? Heeft het ooit gewerkt? Kun je met een telefooncamera zien of de afstandsbediening onzichtbaar infraroodlicht uitzendt?Ā
Zie ook de andere tips in bijvoorbeeld:
Ā
Hoi ā
En je geeft aan dat de afstandsbediening nog niet werkt. Maar even een check: Kun je wel de zenders verwisselen met de afstandsbediening?Ā
Goedemorgen ,
Het probleem is verholpen.
Ik heb de afstandbediening helemaal gereset, en daarna opnieuw gekoppeld.
Gr HNH
Fijn dat het na het resetten van de afstandsbediening wel gelukt is om deze te koppelen, ā
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.