Skip to main content
Beantwoord

Koppelen Samsung soundbar lukt niet en kan geen code vinden

• April 15, 2025
  • 7 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik snap niet dat in de snelkoppellijst van soundbar/ home cinema set  GEEN nummer voor Samsung staat  !

snapte de medewerker van kpn zelf ook niet.

ik heb dus een samsung soundbar en krijg die niet meer gekoppeld aan mijn afstandsbediening. wat altijd wel werkte.

Vandaag zat voor de Zoveelste keer mn tv vast, opnieuw opstarten door stekker eruit.

en vanaf die tijd krijg ik mijn soundbar niet meer gekoppeld aan mijn afstandsbediening 

wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Dennis Overbeek

ik ga het proberen maar die link via Adobe krijg ik niet geopend dan aanmelden en gegevens invoeren die ik niet wil

maar hoe dan de codes invoeren?

Beste ​@Dani10 

Dan zal ik het hier even plaatsen voor je:

En dit zijn de codes van de Samsung soundbar: 

Hoop dat het zo lukt. 👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Dani10,

Vervelend dat je te de afstandsbediening niet gekoppeld krijgt aan jou soundbar. Heb je deze codes geprobeerd:

Voor meer uitleg kun je de lijst met gebruiksaanwijzing + codes vinden:

Afstandsbediening koppelen aan soundbar

Ik hoop dat het lukt. 👍🏼

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2025

ik ga het proberen maar die link via Adobe krijg ik niet geopend dan aanmelden en gegevens invoeren die ik niet wil

met kpn afstandsbediening naar menu-instelling-afstandbedieining- instellen home of soundbar.   maar dan hoe de code instellen want mijn merk staat er niet bij en als ik daar op klikt een qr in beeld maar nergens de optie code invoeren!!!!

enne kunnen jullie de lijst niet aanpassen dat Samsung toch een groot bekend merk erbij zetten?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 16, 2025

@Dani10 

Nogmaals die link aan klikken en rechts boven kiezen voor doorgaan, je kan adobe gebruiken zonder een account aan te maken of in te loggen

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • April 16, 2025

@Dani10 Als je de DIW7022 hebt kan moet dat normaal werken via deze instelling…….Ik heb zelf ook een Samsung soundbar.

Kijk onder instellingen - afstandsbediening 

en bij instellingen - apparaat -apparaat voorkeuren - weergave en geluid - HDMI CEC   Zet alles aan

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Dani10 

Dan zal ik het hier even plaatsen voor je:

En dit zijn de codes van de Samsung soundbar: 

Hoop dat het zo lukt. 👍

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2025

top gelukt super bedankt

dank voor meedenken en oplossingen bieden 👍🏻💪🏻

Dennis Overbeek
Wijsgeer