Skip to main content

Hallo,

Ik heb een prime abonnement afgesloten via kpn omdat het 3 maand gratis zou zijn. Nu moet ik er opeens voor betalen. Gebeld naar de dame aan de telefoon snapt het niet. Krijg in ieder geval geen duidelijk antwoord. @Kpn kun jij mij een duidelijke uitleg geven?

 

 

Wanneer is die periode van 3 maanden gratis dan in gegaan of gaat die 3 maanden in per 1 januari?


@KarenenRobertenMees er stond geen datum bij dus ik ging er van uit dat dat per direct was. Ingangsdatum was 16-12


@KarenenRobertenMees er stond geen datum bij dus ik ging er van uit dat dat per direct was. Ingangsdatum was 16-12

@gmv1982

Je zou de korting ook meteen moeten krijgen. Onderin bij de gratis producten wordt het nota bene bevestigd.  KPN is gewoon vergeten om de vijf euro te crediteren op de factuur. 

Ik ga er vanuit dat een moderator dit voor jou in orde maakt. 

Maar vul dan wel jouw volledige forumprofiel. 

Je kunt ook morgen vanaf 8.00 even bellen naar 0800-0402. Dat is het snelste. In dit topic (bij  een lotgenoot van jou) heeft dat ook geholpen: 

 


@gmv1982 Lees even de tekst hierboven ☝️

Is een fout bij KPN. Dus geen zorgen. 

Aanvulling: Ik heb me rekenmachine er even op los geslagen en zie dat je het al wel betaald hebt die €4,99. 

Dan zou een moderator het ook even na moeten kijken 😊


 

Aanvulling: Ik heb me rekenmachine er even op los geslagen en zie dat je het al wel betaald hebt die €4,99. 

 

Klopt, en daarom ook verwezen naar 0800-0402. Bij die andere klant is het ook zo opgelost.  


Hi @gmv1982, goed om te zien dat je al op weg geholpen bent. Dit lijkt inderdaad op een foutje op de factuur.

Je gegevens staan al in je forumprofiel, top. Ik heb ze erbij gepakt. De korting wordt op de een of andere manier niet goed verrekend. Daarom vergoed ik de kosten voor je, zodat je alsnog 3 maanden gratis Prime kunt gebruiken. Dit wordt verrekend op de volgende factuur. 


Aanvulling op bovenstaande, er zijn inderdaad meer signalen dat de korting niet goed verrekend wordt terwijl deze wel aangezet is. Dat is intussen bekend en wordt rechtgezet, daar hoeft men niet meer voor te bellen. Dit ter info :)  @Noordzee