Skip to main content

Super irritant, wij hebben exact hetzelfde probleem. 

er komt een melding van mijn tv in beeld dat de wifi verbinding weg valt, dan stopt de opname er mee en staat er dat ik de modem opnieuw moet starten, maar na 1 seconde herpakt de wifi zich weer en gaat die naar de gids in live tv. Het kpn kastje weet dan inderdaad niet waar de opname gebleven was en je moet zelf verderspoelen.. Heeeeeeel erg frustrerend. Soms avonden totaal geen last, en soms 5 keer op een dag.

Wat is hier de oplossing voor? ik heb hem vd week al een frisse start gegeven.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi ​@JF070. Welkom op de community! Wat vervelend dat je dit probleem ook hebt! Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als de wifi-verbinding steeds wegvalt en je opname stopt. Zeker als het onvoorspelbaar is, is dat erg vervelend.

Je hebt al een frisse start gegeven, wat goed is. Als het probleem blijft, kan het helpen om de afstand tussen je modem en de tv-ontvanger te controleren, zodat de verbinding sterk genoeg is. Ook kan het helpen om de modem opnieuw op te starten of de wifi-instellingen na te kijken. Misschien heb je iets aan de onderstaande topics voor het verbeteren van jouw wifi verbinding. Is er geen mogelijkheid om jouw ontvanger bekabeld aan te sluiten op de ExperiaBox? 

Ik hoop dat het snel opgelost is en dat je weer zonder problemen kunt genieten van je TV. Laat het ons gerust weten als je meer hulp nodig hebt!

Beste ​@JF070 met welk merk en type modem maak je draadloos verbinding ???

Gebruik je eventuele wifipunten voor de draadloze verbinding, zo ja, welk merk en type???

Reageer