Skip to main content
Beantwoord

KPN 4K zenders uitzetten gaat niet

  • March 2, 2020
  • 6 reacties
  • 485 keer bekeken

michael0072
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb 21 oktober vorig jaar de 4k zenders aangezet. Maar wij kijken er zelden na. Nu wil ik ze uitzetten blijkt dat je er een half jaar aan vast zit. Dit is mij nooit gezegd en die melding heb ik ook niet gezien in de app. Alles kun je per maand opzeggen van de zenders en deze niet. De decoders zijn nu standaard bij kpn dus vind ik het raar dat ik verplicht een half jaar deze zenders moet pakken.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @michael0072, sorry voor de late reactie! Fijn dat het inmiddels opgelost is. Heeft de collega het nu gewoon uitgezet? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

michael0072
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 3, 2020

Graag een reactie van iemand van kpn. Ik heb nergens een melding gehad dat ik hier een halfjaar aan vastzit. 


  • Nieuwkomer
  • March 4, 2020

Dat is raar, KPN heeft mij verteld (gisteren de 4K aangeschaft) dat dit maandelijks is uit te zetten. Ik heb de chat waarin dit bevestigd is zelfs bewaard!


michael0072
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 4, 2020

Is opgelost met een andere medewerker die wel zin had om het na te kijken. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @michael0072, sorry voor de late reactie! Fijn dat het inmiddels opgelost is. Heeft de collega het nu gewoon uitgezet? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


michael0072
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 5, 2020

De tweede medewerker heeft mij zeer goed geholpen. De eerste had geen zin of het was te moeilijk.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat is niet zo als het hoort, mijn excuses! Ik zie met wie je gesproken hebt en zal de collega op je feedback wijzen. Bedankt hiervoor!Â