Skip to main content

Hoi  @Alex_P ,

Ook ik loop tegen problemen aan met het koppelen van de afstandsbediening en de Dual tv. Ik heb hem weten te koppelen met code 230. Alles werkt dan maar alleen de mute knop van de kpn afstandsbediening doet het dan bij mij niet. Heb ondertussen ook al een tweede afstandsbediening geprobeerd maar probleem blijft. 

Hopelijk hebben jullie wat aan de code en een antwoord voor mij hoe ik dit mute probleem op kan lossen.

Groetjes Martine 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

 

 

 

Hi @Nijntje1974, welkom hier. 

Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt. Het antwoord blijft hetzelfde, ik quote mezelf voor het gemak: 

  

Ik denk graag mee. Als ik het goed zie gaat dit om een tv van het merk Dual, volgens mij ooit bij Blokker te koop. Klopt dit? 

Zo ja, dan vind ik een aantal codes in de lijst met tv-codes, namelijk: 005, 022, 090, 168, 180, 197, 217, 230, 261, 325, 328 en 525. 

Ik hoop dat een van deze codes werkt. 

Heb je deze codes geprobeerd? 


Hoi @Alex_P,

 

Dual is een televisie die inderdaad bij de Blokker te koop was, maar ook via de Aldi of Bol.com te verkrijgen. 

De codes heb ik allemaal geprobeerd. Code 230 is bij mij de juiste code. Alles werkt op de afstandsbediening behalve de muteknop. 

 


Hoi @Alex_P,

 

Dual is een televisie die inderdaad bij de Blokker te koop was, maar ook via de Aldi of Bol.com te verkrijgen. 

De codes heb ik allemaal geprobeerd. Code 230 is bij mij de juiste code. Alles werkt op de afstandsbediening behalve de muteknop. 

 

Ik ben bang dat ik je teleur moet stellen, meer codes heb ik niet voor dit merk. Gelukkig, hoop ik, gebruik je de mute knop niet erg vaak.