Skip to main content
Beantwoord

KPN afstandsbediening is niet goed te koppelen aan mijn Phillips TV uit 2009

• January 26, 2025
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Beste medelezers

Ik heb KPN tv Plus Box en kan mijn oude Phillips TV (32 PFL5404 LCD TV 2009) niet goed koppelen met de afstand bediening. Hij doet alles goed maar ik kan met de afstandsbediening het volume niet regelen.
Ik heb alle bestaande codes al geprobeerd maar het lukt niet. Ook al contact gehad met KPN service maar het lukt nog steeds niet.

Heeft er misschien iemand een oplossing?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Arjan van B, welkom op onze community! Arjan denkt al goed mee zie ik! Heb je t nog goed werkend gekregen?

We hebben hier ook een handig artikel over:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Zie je wel een rood lampje als je de volumeknoppen van de KPN afstandsbediening gebruikt?

Hij doet alles goed maar ik kan met de afstandsbediening het volume niet regelen.

Dus de televisie gaat wel aan/uit met de knop linksboven, “bron” (linksonder) werkt ook, en “mute” ook?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Beste Arjan

Ik zie inderdaad het rode lampje oplichten als ik op de volumeknop duw, maar het geluid gaat niet harden en zachter, ik moet nu met de oude afstandsbediening het geluid regelen en dat is lastig.

De oude afstandsbediening kan ik weer niet kopellen aan mij TV Plus Box 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 27, 2025

Maar:

Hij doet alles goed maar ik kan met de afstandsbediening het volume niet regelen.

Dus de televisie gaat wel aan/uit met de knop linksboven, “bron” (linksonder) werkt ook, en “mute” ook?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Bedoeld u met mute het geluid uitzetten? Dat lampje brand wel maar de tv doet er niets op. Voor de rest werkt alles. Ik heb een L8 afstandsbediening

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Hoi ​@Arjan van B, welkom op onze community! Arjan denkt al goed mee zie ik! Heb je t nog goed werkend gekregen?

We hebben hier ook een handig artikel over: