Vandaag nieuwe KPN afstandsbediening ontvangen. Koppelen met Samsung tv is gelukt. Echter krijg ik deze nieuwe KPN afstandsbediening niet gekoppeld met de KPN ontvangen (Arris VIP2952 V2). Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Welke afstandsbediening heb je toegestuurd gekregen? Witte onderkant? Het is voor de 2952 dus werkt direct via infrarood zonder extra handeling. Mits je de juiste IR afstandsbediening hebt gekregen.Â
Model:Â T4HU1910
Â
Deze heb ik inderdaad ontvangen. Maar helaas de ontvanger reageert niet (zelfs op 10 cm afstand).
Â
Was dat ook de reden van vervanging? Niet reageren op afstandsbediening.Â
Dan lijkt het dus de ontvanger. Brand er wel rood of groen lampje op de ontvanger.Â
De toegestuurde afstandsbediening kun je checken door op de (selvie) camera van je telefoon te richten en bijvoorbeeld een cijfer of P toets in te drukken. Je zou de led dan moeten zien oplichten.Â
Â
Ik denk dat je een terecht punt hebt. Ik ben even naar boven gelopen en daar heb ik een Arris VIP 5202. En daar werkt de nieuwe afstandsbediening probleemloos. De oude afstandsbediening werkte niet en toen heb ik een nieuwe aangevraagd. Ik denk inderdaad dat het aan de ontvanger ligt. Bedankt.
Ha! Zere plek gevonden. Even bellen dat je Arris VIP2952 stuk is. Dan krijg je ook daarvoor een VIP5202. Die werkt op Infrarood én Bluetooth voor de afstandsbediening.Â
De nieuwe alleen Infrarood afstandsbediening kun je dus als reserve in huis houden.Â
Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Ik ga bellen. Top dank je wel!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.