Skip to main content
Beantwoord

KPN afstandsbediening koppelen aan Hyundai DG25-BL0029

• May 16, 2026
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb een nieuwe tv. Hyundai DG25-BL0029. De KPN-afstandsbediening werkt wel met zappen, maar niet om het volume te regelen of de tv op standby te zetten.

Beste antwoord door PeterG

Bronkeuze + OK totdat rode ledje brandt. Dan code invoeren.

Heb je deze routine met alle codes geprobeerd? Helaas wordt niet altijd elk model ondersteund bij dit soort merken.

Anders: probeer het eens met een nieuwe afstandsbediening. Bestel hier.

Je kunt ook nog instellen dat het eigen volume van de DIW7022 wordt gebruikt. Aan/uit tv kan je dan instellen via HDMI CEC.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 16, 2026

Heb je überhaupt de afstandsbediening al ingesteld voor jouw, nieuwe, merk tv? Er zijn honderden merken en dat kan ie niet vanzelf. Staat waarschijnlijk nog ingesteld op je vorige merk tv.

Kijk op http://kpn.com/ab om 'm in te stellen. 

Dank voor je antwoord. Jazeker, ik heb al die stappen gevolgd. Dus ook handmatig met de verschillende driecijferige codes die door KPN worden gegeven.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 16, 2026

Je hebt TV+? Afstandsbediening T4HU2115. 

Houdt bronkeuze en OK samen circa 3 seconden ingedrukt. Voor dan een code in.

239 328 479 551 561 603

Reset eventueel eerst de afstandsbediening. 

Lees dan dit.

Dag Peter,

Dank voor je antwoord. Ja we hebben TV+ en afstandsbediening T4HU2115. Alle bovenstaande codes geprobeerd, maar helaas. Wel is het zo dat als ik de afstandsbediening heb gereset en ik op de volumeknop druk het groende lampje linksboven brandt, maar verder niets uithaalt. Nadat ik de bronkeuze en OK samen circa 3 seconden indruk en een code invoer er nog steeds niet gebeurt, maar het rode lampje linksboven brandt als ik de volumeknop indruk. De standby-knop doet helemaal niets. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 16, 2026

Bronkeuze + OK totdat rode ledje brandt. Dan code invoeren.

Heb je deze routine met alle codes geprobeerd? Helaas wordt niet altijd elk model ondersteund bij dit soort merken.

Anders: probeer het eens met een nieuwe afstandsbediening. Bestel hier.

Je kunt ook nog instellen dat het eigen volume van de DIW7022 wordt gebruikt. Aan/uit tv kan je dan instellen via HDMI CEC.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Benedictus1975, ik kan mij heel goed voorstellen dat je alles wil bedienen via 1 afstandsbediening. Als je inmiddels alle beschikbare codes hebt gebruik, dan ben ik bang dat het koppelen helaas niet gaat werken. 

Je kunt dan de tip van ​@PeterG nog gebruiken