Skip to main content

Ik wil mijn afstandsbediening van kpn koppelen aan de nieuw aangeschafte tv. Ik heb het stappenplan gevolgd en alle beschikbare driecijferige codes geprobeerd die in de pdf stonden, maar tevergeefs.

Het gaat om de volgende tv:

  • Salora FOD32HV - 32 Inch - Smart TV - HD Ready - 2023 - VIDAA TV - Smart 32 inch tv
  • Type afstandsbediening: Kleur achterkant: wit, Model: T4HU1910

Wie kan mij helpen?

Ook het koppelen van de afstandsbediening van Salora lukt niet...

Hi @Polo86 en welkom op het forum! 

Wel zo handig als de afstandsbediening koppelt. 🙃 Neem hiervoor de tips op ons artikel over het koppelen van je KPN afstandsbediening. Met name dit stukje:

De KPN afstandsbediening resetten

Heb je onze bluetooth afstandsbediening? Dan kan je de afstandsbediening resetten. Als je 'm bijvoorbeeld niet met het goede apparaat gekoppeld hebt, of als het niet goed werkt.

  1. Druk 5 seconden tegelijk op de rode en blauwe knop onderaan de afstandsbediening
  2. Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK-knop
    De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
  3. De afstandsbediening probeert nu automatisch opnieuw te koppelen met de tv-ontvanger.
    Er mag niets tussen de afstandsbediening en de tv-ontvanger staan tijdens het koppelen. Zorg er dus voor dat de tv-ontvanger nog niet is weggewerkt in of achter een tv-meubel.
  4. Ga zappen met de afstandsbediening door bijvoorbeeld naar een aantal andere zenders te gaan.
    Ondertussen wordt de bluetoothverbinding opgezet tussen de afstandsbediening en de tv-ontvanger.
  5. Stem vervolgens de afstandsbediening opnieuw af op de televisie, zie stappenplan hierboven


Lukt het dan wel?


Inmiddels is de afstandsbediening gekoppeld. Ik heb een nieuwe afstandsbediening aangevraagd en met de handleiding die hierbij zat is het gelukt. Met snelcode 2 (LG).


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het laten weten!