Skip to main content
Beantwoord

KPN afstandsbediening koppelen met Medion TV, snelcodes werken niet

• November 17, 2024
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

Beste,

Ik heb een nieuwe kpn afstandsbediening  kpn tv +box maar wil hem dus koppelen maar geen snelcodes werken van de Medion. Iemand een andere optie voor me? 

Beste antwoord door Joeri1994

Het is gelukt met een code van een ander merk tv.. 244 hielp op mijn medion tv. Heel apart maar het werkt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2024

Hallo ​@Joeri1994 ,

Deze vraag over codes voor het merk Medion komt regelmatig terug.

Het blijkt dat bij lang niet alle Medion-toestellen de codes werken. 

Er is een lijst en ik zie de volgende codes daarop staan : 

MEDION

005 009 239 297 328

bron : 

https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/PLAf3ewnjgpPet9dJdLvU/c9f635fa3690740ace7ab40b0eaf6780/TV-codes-IR-HD_BT-VIP5202-DIW7022_v10_2024feb.pdf

Waarschijnlijk heb je die codes geprobeerd. Meer dan die codes zijn er niet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2024

Jaa dat klopt, deze codes inderdaad al paar keer gebruikt maar blijken niet te helpen helaas. Is er geen andere optie om toch te kunnen slagen hierin? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2024

Buitengewoon lastig. Het is geen echt merk. Ze kopen links en rechts in en plakken er Medion op.

De vermelde codes zijn daarom de veel voorkomende voor tv's in z'n algemeenheid. Maar dus niet te garanderen voor alle modellen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Joeri1994, welkom op de KPN community. Als de codes die hier al genoemd zijn niet werken, ben ik bang dat het niet gaat. Meer codes zijn er helaas niet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 19, 2024

Het is gelukt met een code van een ander merk tv.. 244 hielp op mijn medion tv. Heel apart maar het werkt. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is goed nieuws ​@Joeri1994 

Henri de Ruiter
Nieuwkomer

Hierbij mijn gelijkwaardige evaring, maar betreft dan n Medion MD30328 (MedionlifeE13208) hiervoor ook geen code op internet kunnen vinden, echter na experimenteren met vele codes gegeven door KPN via https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen/c2-of-d3.htm toch de juiste gevonden en wel de code 716.  Die ik via deze weg met andere wil delen zodat ze zich niet  suf hoeven te zoeken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de info ​@Henri de Ruiter. Dit is altijd goede en handige info om te delen met de KPN community.