Skip to main content

Ik heb een nieuwe afstandsbediening type T4HU1910 aangeschaft.

de oude was kapotgebeten door de hond😅

Deze was iets goedkoper dan het origineel. €15 ten opzichte van €35

weet niet of dat ertoe doet, maar nu komt het. Ik kan wel de tv koppelen via de knoppen te bedienen van de installatie hulp. De TV gaat netjes uit en aan, maar nu wil ik de kpn box bedienen, maar de koppeling lukt niet. Volgens de instructie moet ik 7 sec de box knop inhouden, en dan verschijnt er een menu waarin staat dat ik de knop 7&9 tegelijk moet indrukken en vasthouden. Dit doe ik dan ook zo lang mogelijk. Maar geen resultaat. Wat doe ik verkeerd? Of heb ik gewoon de verkeerde afstandsbediening gekocht?

Ja. U heeft de verkeerde afstansbediening gekocht. Deze heeft geen bluetooth. En de tv+ ontvanger heeft alleen maar bluetooth.

U hoeft hem überhaupt helemaal niet te kopen. U kunt gewoon gratis een nieuwe krijgen:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

Wel inloggen met uw MijnKPN inloggegevens. Niet te vaak een nieuwe aanvragen denk ik. Want da vinden ze misschien ook niet leuk bij KPN. Dus de hond vooraan maar iets anders geven om op te kauwen.


Ok bedankt voor de tip. Ik heb hem al besteld.


Reageer