Skip to main content
Beantwoord

KPN Cadeautje (haardvuur screensaver) werkt niet

• December 18, 2025
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Het “KPN Attent-kalender” cadeautje van vandaag 18-12-2026 werkt niet zoals in de kalender aangegeven. Beter gezegd, de instructie om het haardvuur aan te zetten zoals geschetst klopt niet en werkt totaal niet bij mij. Ik heb KPN TV+ op een snelle glasvezelverbinding. Jammer dit. Kan dit gefixt worden svp want best een heel gaaf cadeautje. Zie het bijgesloten linkje naar de blog die bij dit “KPN Attentkalender” cadeautje hoort.

https://www.kpn.com/beleef/blog/haardvuur

Beste antwoord door Jasper van KPN

Als het goed is kan je 'm nu wel kiezen ​@HansBakker 

Bij december hoort warmte en gezelligheid. En wat is er gezelliger tijdens de donkere dagen dan een haardvuurtje in huis?

Daar helpen we graag een handje aan mee, ook voor de mensen die géén kachel of open haard hebben in huis. Ons TV team zet vanaf vandaag de haardvuur screensaver écht voor je aan! 🔥

10 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 18, 2025

Hier werkt het wel deze screensaver zit er al een tijdje in namelijk.

Staat hier met radio luisteren aan.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@HansBakker, hier gaat nu inderdaad iets niet goed. Dank voor het melden. Ik ga er achter aan. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 18, 2025

Huh hij stond er het weekend al in en nu is hij inderdaad weg.

Heul apart weer ;)

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 18, 2025

Hij stond vanochtend niet te kiezen, dan maar de TV+Ontvanger opnieuw starten en hij vroeg hardvuur screensaver aanzetten of later… Aanzetten en de TV brandt.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 18, 2025

Bij december hoort warmte en gezelligheid. En wat is er gezelliger tijdens de donkere dagen dan een haardvuurtje in huis?

Daar helpen we graag een handje aan mee, ook voor de mensen die géén kachel of open haard hebben in huis. Ons TV team zet vanaf vandaag de haardvuur screensaver écht voor je aan! 🔥

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 18, 2025

plaatje toont aan dat hij al actief was andere dagen.

Me ouders klaagde ook al dat hij weg was want kreeg die pop up van het weekend al over haardvuur

• Deelnemer
  • December 19, 2025

Hallo, ik heb hier ook een vraag over..het menu “weergave” zit niet bij mijn instellingen..? Ik heb ook een behoorlijk oud tv-kastje, is al minstens 6 jaar oud. Graag uw advies 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het haardvuur is niet voor de oudere types tv-ontvanger ​@Few. Enkel voor de KPN TV+ Box en Soundbox is deze screensaver beschikbaar. 

• Deelnemer
  • December 19, 2025

Ah, Jeroen van KPN, hoe kom ik aan zo’n KPN TV+ Box? ( ik heb ook heel slechte WiFi, maar dat terzijde) Wanneer komt iemand in aanmerking voor nieuwe apparatuur? Ik ben al lang klant bij jullie:)

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Helper
  • December 19, 2025

Ik heb TV+ en een snelle glasvezelverbinding maar ook bij ons hapert het haardvuur om de ongeveer 20 seconden. Enorm jammer want doet afbreuk aan het mooie design en leidt heel erg af. Kan hier wat aan gedaan worden ?. Ik heb al van alles geprobeerd, de modem en tv + mediabox opnieuw opgestart maar dat helpt niets.