Skip to main content

Wij gebruiken deze 2 decoders nu 1 maand, maar ik wordt er niet echt vrolijk van, alles staat goed ingesteld, na update herkent hij opeens mijn Bose  soundbar niet meer, als ik in het app menu ben, en wil ik naar Nederland 1 en druk ik op 1 dan doet hij niets, moet ik het eerst inspreken gaat dan pas naar Nederland 1, recent nog deed 1 decoder helemaal niets meer er branden een oranje knopje, zelf de afstandbediening reageerde niet meer op de decoder. Uiteindelijk kreeg ik het wel weer goed maar kosten dit toch veel tijd en stress, het idee van de decoder is een mooie vooruitgang maar het werkt toch echt nog niet naar behoren, ik kijk het nog een maandje aan en anders  overweeg  ik toch maar weer mijn Apple TV met nl ziet tv.

Ha @Marianna1, een terecht punt van kritiek! Jammer dat het niet vlekkeloos loopt 😞. Wel fijn om te lezen dat je de tv-ontvanger weer aan de praat hebt gekregen. Het niet herkennen van de Bose Soundbar en het inspreken dat je naar Nederland 1 wilt, ervaar je dat op beide ontvangers? En heb je deze al eens gereset? In het bekende bevindingen topic lees je ook tips die je kunt proberen, wellicht helpt dit je verder!