Skip to main content

Live tv-kijken en streaming op 1 plek. Dat is KPN TV+. Met de KPN TV+ Box brengen we al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek samen. Met 2 abonnementen en eindeloos veel entertainment heb jij het voor het kiezen.

 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Wat krijg je met KPN TV+?

Alles op 1 scherm
Al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek met de KPN TV+ Box.

Makkelijk zoeken
Zoek makkelijk door al jouw entertainment met 1 afstandsbediening.

Nergens aan vast

Zet met KPN je extra streamingsabonnement(en) of zenderpakketten maandelijks makkelijk aan of uit.

 

En verder:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Meer dan 65 tv-zenders incl. ESPN
  • Toegang tot apps als: Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Altijd en overal tv-kijken met de KPN TV app
  • Doe meer op je tv met je stem. Druk op de Google Assistent-knop op je afstandsbediening om live tv te zoeken, een serie aan te zetten, je opname in te stellen, een app te openen en aanbevelingen te krijgen die bij je stemming passen of smarthome-apparaten te bedienen.
  • Met Chromecast built-in kan je al je favoriete films, series, apps en games rechtstreeks naar je tv sturen.
  • HD+ zenders. 

 

Kies je voor een alleen streamen abonnement?

Dan krijg je:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Toegang tot Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Series en films uit ons Pluspakket
  • Makkelijk zoeken door al je streamingapps met 1 afstandsbediening
  • Een flexibel abonnement: je zit nergens aan vast

 

De KPN TV+ Box

Een kleine én krachtige box die werkt op Android TV. Werkt perfect samen met Google, de Google Play Store en Chromecast built-in. Gemaakt van 100% gerecycled plastic en brengt al je entertainment samen op 1 plek.

 

Toegang tot al je favoriete apps

Standaard zijn de volgende apps geïnstalleerd: Netflix, YouTube, Videoland, Disney+, HBO Max, Viaplay, Prime Video, NPO Start en Spotify*

Mis je nog apps? Via de Google Play Store heb je toegang tot meer dan 5.000 apps en games*

*Let op: om streamingapps te kunnen gebruiken is in sommige gevallen een apart (betaald) abonnement nodig.
 

Praat met Google en doe meer met je tv

Met de Google Assistent gebruik je je stem om te zoeken wat er nu te zien is. Of om te zappen naar een andere zender, apps te openen of antwoorden te krijgen: vraag het gewoon aan Google.
 

Ingebouwde Chromecast

Schakel makkelijk van je telefoon, tablet of laptop naar je tv. Met Chromecastbuilt-in stuur je al je foto’s, video’s of games rechtstreeks naar je tv.
 

Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht.
 

Superscherpe beeldkwaliteit

Met de KPN TV+ Box heb je superscherp en levensecht beeld door de 4K Ultra HD én HDR-ondersteuning met Dolby Vision, HDR10, HDR10+ en HLG.
 

De allerbeste geluidskwaliteit

Heb je Dolby Atmos? Je KPN TV+ Box heeft ‘t ook. Voor een echte bioscoopervaring bij je thuis.
 

Milieuvriendelijker

De box is laag in energieverbruik, klein én gemaakt van gerecycled plastic. Door de ecostand is de KPN TV+ Box milieuvriendelijker en verbruik je minder energie.

 

Updates, Bekende Bevindingen & de Kennisbank

Wil je meer weten over hoe de TV+ Box werkt? Of heb je hem in huis en heb je vragen over hoe dingen werken? Check de TV+ categorie in de Kennisbank.

Ook hebben we in de Kennisbank een overzicht kunnen plaatsen van bekende bevindingen rondom TV+. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt.

 

Verder zal de TV+ Box ook regelmatig updates krijgen. We maken topics voor elke update. Check hiervoor onze Product Updates. Je kunt je hier ook op abonneren (met de blauwe knop bovenaan). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update is.

 

Veelgestelde Vragen

Zitten streamingabonnementen inbegrepen met een TV+ abonnement?

Nee.
Je hebt via de TV+ Box toegang tot allerlei apps van streamingdiensten. Daarvan kun je bij de installatie al een keuze maken welke je geïnstalleerd zou willen hebben. Daarna kun je via de Google Play Store zelf nog meer streamingapps installeren als je wilt .Je hebt dan wel zelf een account nodig bij die streamingdiensten. En voor de meesten betekent het hebben van een account dat je een betaald abonnement moet afnemen. Voor bepaalde streamingdiensten kun je dit abonnement ook via ons afnemen. Dit heeft als voordeel dat alle abonnementen op één factuur staan, en je ook makkelijk op één plek je verschillenden abonnementen kunt aan- en uitzetten.

 

Zitten de “HD-Glas” zenders ook op de TV+ Box?

Ja, en nee.

De TV+ Box heeft HD+ kwaliteit zenders voor de meest bekeken zenders. Dit zijn dezelfde zenders die op de oudere ontvangers als HD Glas aangeduid werden.

Deze zenders zijn op de TV+ Box vanaf kanaal 1 te bekijken (in plaats van vanaf 661). En ook nog eens voor iedereen met voldoende bandbreedte, ook als je geen glasvezel hebt. En daarnaast zijn ze ook nog in betere kwaliteit dan HD Glas is. 

 

Dit betekent helaas wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal.

 

 

 Hoe zit het met Teletekst(ondertiteling)?

Teletekst kun je lezen met de aparte Teletekst app. Deze is te downloaden via de Google Play Store. Op een later moment voegen we deze ook toe aan de app keuze bij de installatie.

 

Gaat het je om ondertiteling? Gebruik dan onze ingebouwde optie :)
Druk tijdens het tv kijken op de OK-knop op de afstandsbediening, of op de pijltoets naar beneden. Dit opent de infobalk. Ga met de pijltoetsen dan naar het icoon van een tekstballon. Dit is ondertiteling. Activeer het door op de OK knop op de afstandsbediening te drukken. 
Het voordeel van deze ondertiteling over teletekstondertiteling is dat je kunt zappen terwijl de ondertiteling aanstaat. Eenmaal aangezet blijft dat zo tot je het weer uitzet. Dit doe je door weer naar het icoon te gaan en nog een keer op OK te drukken. 

 

Laatste tekstupdate: 06-09-2023

Ook ik heb de TV+ box mogen ontvangen. Echter heb ik het probleem dat het geluid soms zomaar uit het niets gaat vervormen voor 1 á 2 seconden en dan weer terug naar het normaal gaat. Ook loopt het geluid soms niet synchroon met het beeld. Deze klachten merk ik vooral op het ESPN kanaal.

Zelfde probleem hier. Ik heb het geluid op passthrough gezet. Dat helpt.

Wanneer ik het geluid op passthrough zet lijkt het net alsof ik naar een aflevering opsporing verzocht kijk o.i.d. De stemmen worden zo erg vervormd en gaat niet meer weg 🙄


@Erik_

Hartelijk dank voor je antwoord.

 

1 vraagje.

Is het mogelijk dat als je een HD glas opname maakt, er meteen ook een HD opname van gemaakt wordt?

Want dan is het probleem ook opgelost.

Hi Joop. Helaas nog niet. Ik snap de gedachte erachter wel! 


@Erik_

Hartelijk dank voor je antwoord.

 

1 vraagje.

Is het mogelijk dat als je een HD glas opname maakt, er meteen ook een HD opname van gemaakt wordt?

Want dan is het probleem ook opgelost.

Hi Joop. Helaas nog niet. Ik snap de gedachte erachter wel! 

Maar @Alex_P, die HD opnames worden sinds 6 september 2017 al gemaakt dus snap ik het antwoord niet helemaal.


Ik heb de vraag verkeerd gelezen en begrepen. Het zou inderdaad logisch zijn dat wanneer er een HD-glas opname ingepland wordt, er automatisch ook een "gewone” HD-opname wordt ingepland. 

Ik ga dit navragen, goede vraag! 

 


Beste Alex of moderators,

 

1 Als we straks HD+ op 1 krijgen en we dit op gaan nemen kijken we dan ook in de zelfde kwaliteit
   en zijn de opnames dan ook overal op je anderen apparaten (tablet / Mobiel) ook te zien ?, dat is nu al
   jaren niet.

Belangrijkste vind ik de kwaliteit opname moet gelijk zijn aan wat he opneemt dat was bij ziggo ook altijd zo.
Het lijkt nu of de opnames net wat minder zijn dan de live TV ?.

2 Komt er nog een fix voor de handshake met HDMI apparaten, de oude box en nog 5 anderen apparaten hebben geen problemen maar deze nieuwe box moet 8 tot 10x syncen (beeld wegvallen) en doet het daarna ook steen vast goed tot je hem uit zet.

3 Netflix en anderen apps worden geforceerd in de verkeerde freq afgespeeld, netflix moet 24hz en geen 50HZ en youtube ook veel 4k 60 hz (frames) die optie heb ik op anderen android (ouder zelfs nog) wel, dat doet de apple tv en mijn Nvida Shield namelijk wel.

Wanneer is het geluid probleem met 5.1 en 2.,0 kanalen opgelost zo veel hardheid verschil en tevens ook nog eens de opnames in 2.0 ipv 5.1

Het doet me zeer maar voor een box TV+ wordt neer gezet als beste beeld en geluid wat nu gewoon totaal niet waar gemaakt wordt.

Mochten de punten  opgelost zijn dat is het zeker wat goeds maar snap niet dat de belangrijkste zaken nog steeds niet zijn opgelost, 3 maanden langer wachten was beter geweest., nu lijkt het een gehaast Ziggo inhaal verhaal….

HD+ zenders komen over welke tijd duurt dan nog 2 maanden ??, waarom duurt het zo lang de streams zijn toch in hogere kwaliteit gewoon zo doorgeven dat kan de box makkelijk aan toch snap de lange uitstel niet helemaal.

Positief vind ik het spoelen in de opnames dat gaat super snel bijna instant skippen of 5 min vooruit via tijd intikken, waar bij de vorige dat enkelen seconden duurde.

Nu het zappen nog omhoog of als dat niet kan maar wel perfect beeld kan ik daar zeker mee leven.
Als dit alle is opgelost wordt het zeker een top product !
 


@Fast Peter71 

Bedankt voor je uitgebreide feedback en de punten die je opmerkt staan zeker op de radar bij de ontwikkelaars. Het is spijtig dat het product op dit moment nog niet aan je wensen voldoet. Er zijn actief updates in ontwikkeling maar ik kan daar geen termijn aankoppelen op dit moment. Zodra dit het geval is zal dit in dit topic of bij onze “Product Updates” gecommuniceerd worden. 


@Fast Peter71 

Bedankt voor je uitgebreide feedback en de punten die je opmerkt staan zeker op de radar bij de ontwikkelaars. Het is spijtig dat het product op dit moment nog niet aan je wensen voldoet. Er zijn actief updates in ontwikkeling maar ik kan daar geen termijn aankoppelen op dit moment. Zodra dit het geval is zal dit in dit topic of bij onze “Product Updates” gecommuniceerd worden. 

 

Ter info: ik ben blij met tv+ maar hekel dit soort reacties van KPN wel.

Nemen er meerdere mensen in dit topic veel moeite om feedback te verzamelen en te delen, krijg je zo'n antwoord.....er is toch wel een roadmap hoop ik?

Wees eens wat opener en transparanter. Er wordt echt niks concreets verteld....


Ik had ook een reactie geplaatst over het toevoegen van een roadmap. Mijn reacties worden verplaatst naar een ander topic die ik had aangemaakt gek genoeg terwijl het over tv+ in het algemeen gaat. Ik kan deze reacties van kpn ook niet echt begrijpen, jullie klanten willen weten waar ze aan toe zijn dat is toch niet teveel gevraagd? 

 

Door op de startpagina een lijst van gemelde bugs/wensen te plaatsen helpt dit topic enorm. Mensen kunnen dan even kijken of hun bevindingen al gemeld zijn met een inschatting van kpn of en wanneer dit wordt verholpen/toegevoegd.


Ik snap de wens wel over een mogelijke roadmap, maar doen we niet. Dan krijg je gegarandeerd ook weer discussie over het feit dat KPN in de ogen van sommigen de verkeerde dingen voorrang geeft. Weet dat wij alle feedback noteren en doorgeven. De TV+ technici lezen ook zelf regelmatig mee over de issues die spelen. De geluidsproblemen, daar werken we hard om om ze opgelost te krijgen. 


Vanaf wanneer kunnen bestaande klanten overstappen naar TV+?

Bestaande klanten kunnen al overstappen naar TV+ mits je contractvrij bent. Als dat zo is, dan kunnen de meeste klanten de overstap zelf ook al doen via de MijnKPN. Zie je de optie daar niet, dan moet het even via de klantenservice (0800-0402), of een KPN Winkel als je dat liever hebt.

Daarnaast is dit inderdaad het geval:

Vanaf wanneer kunnen bestaande klanten overstappen naar TV+?

Je bent i.v.m. de wijziging van de algemene voorwaarden sowieso contractvrij t/m 31 maart. Je kunt dus per direct overstappen naar TV+. Dat moet je dan wel via klantenservice regelen.

Je moet je je ook realiseren dat er geen weg terug is.

Alleen gaat die contractsvrijheid in op het moment dat we je daar persoonlijk over geïnformeerd hebben (per mail). Dat gebeurt deze maand. Dus als je nog binnen contract zit, en je hebt nog geen mail gehad over de wijziging van de Algemene Voorwaarden moet je daar even op wachten.

Zie ook: 

 

 

Zelf zit ik te denken aan mei, omdat dan HD+ erop zit.

Er is nog geen specifieke datum bekend waarop HD+ beschikbaar zal zijn op de TV+ Box. Enkele maanden is het enige wat we op dit moment kunnen zeggen. Zodra we wel meer weten over een datum of specifiekere periode, dan laten we dat weten.

 

We maken van deze gelegenheid gebruik om het geheel nog wat verder te verbeteren.

  • De bitrate van de videostream zal omhoog gaan (betere kwaliteit). We noemen dit vanaf heden dan ook HD+ en niet meer HD-Glas
  • Ook zullen de zenders dan vanaf kanaal 1 te bekijken zijn, en niet meer vanaf 661
  • En de zenders zullen beschikbaar zijn voor iedereen met voldoende bandbreedte. Dus je hoeft niet meer per sé een glasvezelverbinding te hebben. Wat de bandbreedtegrens gaat worden is nog niet bekend.

Slecht nieuws hierbij is wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD-Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal. 

Weet iemand of de hd+ kanalen ook op de vip5202 beschikbaar komen? Zowel glasvezel als (b)vdsl ?

zijn de hd-glas opnames helemaal niet mogelijk? Ook niet als de glas kanalen toegevoegd zijn op tv+?

Naar verwachting zullen de HD+ streams dan ook op de andere ontvangers beschikbaar komen.

Wat de opnames betreft, het volgende

  • De HD Glas streams komen niet naar de TV+ Box. De HD+ streams zijn andere streams, beter nog in kwaliteit dan de huidige HD-Glas. Dat betekent ook dat HD-Glas opnames ook niet naar de TV+ Box komen

Je kunt, als je nu HD-Glas zenders hebt nog gerust daar opnames van maken en deze bekijken. Maar, als je overstapt naar TV+ kun je ze niet meer bekijken. Als dit dan ook je plan is, dan is het beter om nu alvast te stoppen met het opnemen van HD-Glas.

Als de HD+ streams er zijn en op de andere ontvangers geïntroduceerd worden, zullen ze daar ook de HD-Glas stream gaan vervangen. Of dat voor de andere ontvangers dan ook betekend dat bestaande HD-Glas opnames niet meer te bekijken zijn durf ik niet te zeggen. Maar ligt wel in de lijn der verwachting.

@Erik_ en andere KPN collega's: Ik heb afgelopen dinsdag (14-02-2023) de e-mail ontvangen over de nieuwe voorwaarde. In ben nu al 2 dagen bezig met de klantenservice van KPN en niemand kan mij helpen om de nieuwe KPN TV+ decoders (2x) te krijgen. Advies van de klantenservice is om na 1-4-2023 weer te bellen. Echter ik ben nu contract vrij vanwege de nieuwe voorwaarde. Hoe kan ik dit gaan oplossen.

 

Groet,

Rob


Heb Internet + TV en Mobiel opgezegd. Werd geen enkele moeite gedaan om mijn als klant te behouden.

 

Heb al Zakkelijk internet van Ziggo. Dus alleen nog maar de Mini Next aansluiten.

In de opzeggings mail stond dat ze mijn graag wilden behouden als klant en dat ze aantrekkelijke aanbiedingen hadden. Ben nu dus een nieuwe klant vanaf 15 Maart inclusief kortingen.

 

Hoop dat de TV + Box goed werkt. En anders heb ik nog altijd de Ziggo Go App op mijn TV. Ziggo Go App gebruik ik vaak om programma's terug te kijken omdat je bij Ziggo programma's kan doorspoelen.


@hyllan. Lastig dat het abonnement niet wordt aangepast Via het forum passen we geen abonnementen aan. Dit in verband met bepaalde verificaties die enkel via de klantenservice gedaan worden. Plus dat een wijziging bespreken niet heel handig is. 


Dus 5 medewerkers klantenservice heb ik al contact mee gehad en kunnen me niet helpen. En dan nu via het forum ook geen hulp hoe we dit kunnen oplossen. Dit heet van kasje naar de muur gestuurd worden. Ik wil graag een oplossing en daar zou het forum me mee kunnen helpen.🙄


Hopelijk kan het snel via MIJNKPN, zoals het hoort volgens mij.😉😊


Dus 5 medewerkers klantenservice heb ik al contact mee gehad en kunnen me niet helpen. En dan nu via het forum ook geen hulp hoe we dit kunnen oplossen. Dit heet van kasje naar de muur gestuurd worden. Ik wil graag een oplossing en daar zou het forum me mee kunnen helpen.🙄

Via het forum passen we geen abonnementen aan, het spijt me @hyllan. Ik snap heel goed dat het ontzettend irritant is dat je al 5 medewerkers hebt gesproken, maar vanaf hier kan ik je alleen maar adviseren om het toch nog eens te proberen. Ik snap dat dit niet het gewenste antwoord is maar ik kan er ook niets anders van maken. 


Wanneer komt de email wat we (testers) met de test box van tv+ moeten doen?
2 weken geleden werd er in de mail gezegd BINNEN 2 weken hoor je of je hem mag houden of niet, 2 weken later en ik weet nog niks…

Dat is dus niet binnen 2 weken mensen laten weten wat er gaat gebeuren of de bedoeling is, dit is trouwens al de gehele testperiode een doorn.

Namelijk geen duidelijkheid hoe of wat en om die reden ga ik bepaalde dingen (resetten en alles opnieuw isntellen/downloaden) niet proberen want als die terugmoet heb ik dingen voor niks gedaan en tijd verspild.


Wanneer komt de email wat we (testers) met de test box van tv+ moeten doen?
2 weken geleden werd er in de mail gezegd BINNEN 2 weken hoor je of je hem mag houden of niet, 2 weken later en ik weet nog niks…

Idem hier! Hoop vandaag of morgen dus wat te horen. 


Worden updates gelijktijdig verstuurd of gefaseerd? Lees dat mee meeste de laatste versie 1.89.2 hebben maar ik zit op 1.87.2. Loop ik achter? 


Updates kan je volgen met de button (boven).

Project updates.

Zie ook hier. 


Hoi @Mikadoma en @Chris en Fem, een kleine slag om de arm nog maar we hopen aan het einde van deze week! 


@JanZ_  dank je voor je reactie, laten we het hopen.


Heb Internet + TV en Mobiel opgezegd. Werd geen enkele moeite gedaan om mijn als klant te behouden.

 

Heb al Zakkelijk internet van Ziggo. Dus alleen nog maar de Mini Next aansluiten.

In de opzeggings mail stond dat ze mijn graag wilden behouden als klant en dat ze aantrekkelijke aanbiedingen hadden. Ben nu dus een nieuwe klant vanaf 15 Maart inclusief kortingen.

 

Hoop dat de TV + Box goed werkt. En anders heb ik nog altijd de Ziggo Go App op mijn TV. Ziggo Go App gebruik ik vaak om programma's terug te kijken omdat je bij Ziggo programma's kan doorspoelen.

Kreeg net een mail dat ik geen nieuw contract kan afsluiten. Dan gaan we gewoon naar Ziggo. Hoef je maar 1 keer te bellen en alles is geregeld.


Kreeg net een mail dat ik geen nieuw contract kan afsluiten.

Kan je hier eens een screenshot van die mail plaatsen?

Wel even jouw persoonlijke gegevens wegpoetsen.

Had je al wel de mail gehad over de wijziging van de Algemene Voorwaarden?


Heb Internet + TV en Mobiel opgezegd. Werd geen enkele moeite gedaan om mijn als klant te behouden.

Heb al Zakkelijk internet van Ziggo. Dus alleen nog maar de Mini Next aansluiten.

In de opzeggings mail stond dat ze mijn graag wilden behouden als klant en dat ze aantrekkelijke aanbiedingen hadden. Ben nu dus een nieuwe klant vanaf 15 Maart inclusief kortingen.
​​​​​
Hoop dat de TV + Box goed werkt. En anders heb ik nog altijd de Ziggo Go App op mijn TV. Ziggo Go App gebruik ik vaak om programma's terug te kijken omdat je bij Ziggo programma's kan doorspoelen.

Kreeg net een mail dat ik geen nieuw contract kan afsluiten. Dan gaan we gewoon naar Ziggo. Hoef je maar 1 keer te bellen en alles is geregeld.


Ik lees hier iets tegenstrijdigs: opgezegd maar per 15 maart nieuwe klant inclusief kortingen.

Zo werkt het helaas niet, @RS 1971.
Door de wijziging van onze Algemene Voorwaarden kun je het abonnement opzeggen of wijzigen. Wijzigen kan naar één van onze nieuwe abonnementen, dat is dan met een jaarcontract maar zonder de actiekorting die wij aanbieden voor nieuwe klanten. Als bestaande klant kom je daar namelijk niet voor in aanmerking.

In onze actievoorwaarden staat: 

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe internetverbinding van KPN, in combinatie met KPN TV+ met tv-zenders, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.
  • Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internet abonnement bij KPN hebben gehad.


Ik gok ook, zo zonder klantgegevens, dat je daarom een e-mail hebt ontvangen en je nieuwe bestelling geannuleerd is.
Mocht je nog vragen hebben, open dan een eigen topic voor je vraag of bel met ons op het inmiddels bekende telefoonnummer.


Heb Internet + TV en Mobiel opgezegd. Werd geen enkele moeite gedaan om mijn als klant te behouden.

 

Heb al Zakkelijk internet van Ziggo. Dus alleen nog maar de Mini Next aansluiten.

In de opzeggings mail stond dat ze mijn graag wilden behouden als klant en dat ze aantrekkelijke aanbiedingen hadden. Ben nu dus een nieuwe klant vanaf 15 Maart inclusief kortingen.

 

Hoop dat de TV + Box goed werkt. En anders heb ik nog altijd de Ziggo Go App op mijn TV. Ziggo Go App gebruik ik vaak om programma's terug te kijken omdat je bij Ziggo programma's kan doorspoelen.

Kreeg net een mail dat ik geen nieuw contract kan afsluiten. Dan gaan we gewoon naar Ziggo. Hoef je maar 1 keer te bellen en alles is geregeld.

Een aantal medewerkers van KPN zijn totaal niet op de hoogte van de nieuwe voorwaarden.

 

Onderstaande mail kan ik begrijpen maar waarom biedt de KPN medewerker mij dan een nieuw contract aan?

 

We hebben je bestelling voor KPN Internet 100 Mbit/s ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen, omdat je al een lopend abonnement bij ons hebt. Voor dit abonnement loopt wel een opheffing met als plandatum 16 maart 2023.