Skip to main content

Sinds kort kan ik geen kpn itv meer kijken op mijn tablet en lrijg de melding : kan video niet avspelen.

Dit probleem heeft zich precies een jaar ook voorgedaan (zie hetĀ gesloten topic) en dat is door kpn toen opgelost. Ik heb nog steeds dezelfde gegevens en tablet. En kan wel kijke n via kpnitv: start.

Ik h

Verneem graag van u.

Lukte jaren achtereen wel, dus dat DRM verhaal speelde toen ook en widevine is geĆÆnstalleerd. Bovendien kan ik nu ook kijken maar er is geen geluid bij die zenders..


Misschien kan Arnold VinkĀ je verder helpen.


Contact met hem gehad, hij kan er niets aan doen, alleen KPN, zij hebben de betreffende streams aangepast..


Spelen deze problemen nog altijdĀ @eelbij?Ā 

Probleem opgelost! Zelfs beter dan voorheen: RTL 4 bufferde namelijk in hoogste resolutie.. Weet niet of jullie iets veranderd hebben, ben er in in ieder geval blij mee, dank!!


Elbij hoe doe je dat bij tablat ik heb nog steed alleen maar 1 2 3


We hebben inderdaad aanpassingen gedaan aan de streams. Dit heeft op veel apparaten en toepassingen geen effect, maar sommige wel. Van die sommigen hebben we in de afgelopen dagen al veel kunnen tackelen, maar enkele ook nog niet. Hoewel het nu werkt voor @eelbij, wil dat niet zeggen dat dat voor anderen zo is. Verder klopt de strekking van @wjbĀ behoorlijk overigens enĀ biedt dit ook geen garantie voor de toekomst (voor toepassingen buiten onze eigen apps).

@Storing storingĀ , vul je forumprofiel graag in, en vemeld hier in het topic even welk model toestel je exact hebt en android-versie; dus exacte modelnummer (SM-T810 als voorbeeld). EnĀ uiteraard update deze nog als dat kan (vanuit fabrikant van het apparaat).

Ook voor anderen, wat is het exacte model en welke android versie heeft die geĆÆnstalleerd?

Zodat hierin een patroon gevonden kan worden, dan hebben we hopelijk voor iedereen sneller een oplossing.


STORING STORING MIJN MODEL IS GALAXY TAB S2 M8DEL SMT813Ā  versie 7.0

Ā 


Galaxy Tab S2 SM,-T813Ā 


We hebben inderdaad aanpassingen gedaan aan de streams. Dit heeft op veel apparaten en toepassingen geen effect, maar sommige wel. Van die sommigen hebben we in de afgelopen dagen al veel kunnen tackelen, maar enkele ook nog niet. Hoewel het nu werkt voorĀ @eelbij, wil dat niet zeggen dat dat voor anderen zo is. Verder klopt de strekking vanĀ @wjbĀ behoorlijk overigens enĀ biedt dit ook geen garantie voor de toekomst (voor toepassingen buiten onze eigen apps).

We hebben inderdaad aanpassingen gedaan aan de streams. Dit heeft op veel apparaten en toepassingen geen effect, maar sommige wel. Van die sommigen hebben we in de afgelopen dagen al veel kunnen tackelen, maar enkele ook nog niet. Hoewel het nu werkt voorĀ @eelbij, wil dat niet zeggen dat dat voor anderen zo is. Verder klopt de strekking vanĀ @wjbĀ behoorlijk overigens enĀ biedt dit ook geen garantie voor de toekomst (voor toepassingen buiten onze eigen apps).

@Storing storingĀ , vul je forumprofiel graag in, en vemeld hier in het topic even welk model toestel je exact hebt en android-versie; dus exacte modelnummer (SM-T810 als voorbeeld). EnĀ uiteraard update deze nog als dat kan (vanuit fabrikant van het apparaat).

Ook voor anderen, wat is het exacte model en welke android versie heeft die geĆÆnstalleerd?

Zodat hierin een patroon gevonden kan worden, dan hebben we hopelijk voor iedereen sneller een oplossing.

Is het misschien zo dat er weer iets veranderd is aan de streams? Sinds vanavond bufferen de streams van RTL 4 en SBS 6 weer in hoge resolutie,Ā  bij 720p niet. NPO lukt wel in hoogste resolutie, wellicht helpt een aanpassing van de streams?

@Storing storing

Ā 


De streams van de NPO, Talpa en RTL, RTL-Z uitgezonderd, worden geleverd met 14,2 Mb/s

NPO geen enkel probleem, echter de andere zenders bufferen. Wanneer ik de instellingen verlaag naar 6 Mb/s gaat het goed.

Is het misschien mogelijk dat die streams op dezelfde manier worden doorgegeven als de 3 NPO zenders?

Bij voorbaat hartelijk dank!


We hebben een aanpassing gedaan de 19e zodat gebruikers met android 7.0 weer niet alleen NPO123 kunnen kijken. @japie47Ā @Storing storingĀ 

@eelbijĀ We kunnen de andere zenders niet hetzelfde doorgeven als NPO123 (hebben we structureel ook nog nooit gedaan), tevens kunnen we geen actieve ondersteuning bieden aan een app van derden. Dat moet toch ook bekend zijn inmiddels.Ā šŸ™‚

Ā 


Is zeker bekend, echter ik had erop gehoopt dat net zoals een maand geleden, door een kleine interventie van jullie kant de streams in hoogste resolutie zouden afspelen. Het zou dus wel mogelijk moeten zijn toch?