Skip to main content

Eigenlijk al vanaf het begin van mijn abonnement,   ruim een half jaar geleden , onderbreekt de streaming van de app op mijn Samsung tablet en xiaomi mobiel zeer regelmatig meestal ca 1 seconde, maar soms ook langer. Als ik voor dezelfde uitzending een andere app, zoals npo app gebruik, vertoont die dat gehaper totaal niet. Ik vind dat gehaper erg storend. Het ligt absoluut niet aan mijn wifi. Die is erg sterk en snel. 

 

We zijn nu eerst gestart met de uitrol van deze nieuwe app voor een deel van Android gebruikers. Eind eerste kwartaal 2024 willen we alle klanten gebruik laten maken van deze nieuwe app. Je krijgt de update automatisch gestuurd op je apparaat."


Dit is wat KPN zelf meldt. Komt dus gewoon een nieuwe app. Hoop dat die wel doet wat die zou moeten doen,…

Dat is geen app voor smart TV's draaiend op Android TV, WebOS of Tizen maar een app voor Android (en iOS) telefoons en tablets. Dat is dus heel iets anders.


De KPN TV+ app downloaden en gebruiken

De KPN TV+ app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN.

Voor nu alleen voor Android

We zijn nu eerst gestart met de uitrol van deze nieuwe app voor een deel van Android gebruikers. Eind eerste kwartaal 2024 willen we alle klanten gebruik laten maken van deze nieuwe app. Je krijgt de update automatisch gestuurd op je apparaat.

 

Slaat deze mededeling van KPN dan niet op de App die ik op mijn Samsung Smart TV nu gebruik om rechtstreeks bedraad via een CAT6 kabel op de glasvezel te bekijken????


Slaat deze mededeling van KPN dan niet op de App die ik op mijn Samsung Smart TV nu gebruik om rechtstreeks bedraad via een CAT6 kabel op de glasvezel te bekijken????

Klopt, deze opmerking heeft alleen betrekking op de nieuwe TV+ app van KPN voor telefoons en tablets.

Er is (nog) helemaal geen smart-TV+ app voor Android TV, WebOS en Tizen.


Ben regelmatig in Madrid en kijk dan via de app naar nl tv. So far so good, echter sinds zondag buffert de app permanent maakt niet uit wel kanaal.  Npo espn.  Rtl opgenomen programma's alles is niet meer aan te kijken.  We hebben prima wifi hier en alle andere streamingdiensten zoals Netflix en Ziggo!!! Werken probleemloos. App is geupdated. 

Graag oplossen