De KPN TV app is niet meer te vinden in de Google Play Store. Is dit een fout?
Dus iedereen die nu een Android-TV of Google-TV aanschaft, vaak juist ook voor die app, kan 'm er niet opzetten. En je zal maar net je Chromecast of Android-TV een fabrieksreset hebben gegeven….
Bladzijde 1 / 1
De oude smart TV app lijkt inderdaad EoL te zijn.
Ik verwacht dat de nieuwe smart TV+ app binnenkort zijn intrede zal gaan doen.
Wel apart dat dit zo vlak voor de feestdagen gebeurt want je zou verwachten dat iedereen tijdens de feestdagen "rust in de tent" zou willen hebben.
De app is nu weer beschikbaar in de PlayStore. Excuses voor het ongemak.
Op Google apparaten zoals mijn Chromecast 4K met google TV en mijn Google TV streamer zijn zowel de KPN ITV als de KPN TV+ app niet beschikbaar in de playstore. Tot voor kort was de ITV app nog beschikbaar en haalde ik de TV+ app van APK pure.
Op mijn philips TV is de ITV App inmiddels vervangen door de TV+ App. Dus de TV+ App voorlopig nog maar even van APK Pure blijven halen voor mijn Google apparaten.
Maar had je 'm, de vorige dan, dan niet allang gedownload op de chromecast en de streamer? @Jdevrie
Of heb je ze pas net?
Tot en met vorige week stond die nog in de app store voor die apparaten.
Maar had je 'm, de vorige dan, dan niet allang gedownload op de chromecast en de streamer? @Jdevrie
Ja ze stonden nog op de Google apparaten maar nu de TV+ APP officieel op Android /Google TV wordt ondersteund ben ik helemaal van de ITV App afgestapt. Ik kwam er bij toeval achter dat de ITV App niet meer in de Appstore stond. Doordat de TV+ App op mijn Philips TV plotseling de ITV App had vervangen zocht ik op de Google apparatuur ook naar de TV+ App maar zag ik daar helemaal geen App meer toen ik op KPN zocht.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.