Skip to main content
Beantwoord

KPN Smart TV+ app op buitenlands model tv

• June 3, 2025
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Jozjo
Slimmerik

Werkt de tv+ app ook op zogenaamde buitenlandse modellen van bijvoorbeeld Samsung? Ik heb op mijn slaapkamer nu een oude tv met chromecast maar wil daarvan af ivm extra stroomstoring als ik mijn tv ga ophangen. 

Beste antwoord door PeterG

Buitenlands model via bijvoorbeeld Bol goedkoper vandaar de vraag.

Met video apparatuur niet doen. Tenzij je de LOSSE ONTVANGER gaat gebruiken. Dan is hdmi voldoende. Maar IN de tv…. zoals de app…. dat wordt een teleurstelling. Zoals ik al vermeldde, je hebt vaak geen toegang tot de ‘Nederlandse’ app store en dus geen Nederlandse apps. Als KPN TV, Videoland, NLZIET, Ziggo GO TV, de Nederlandse Viaplay app, HBO max app voor Nederland, Disney+ (NL) e.d.

@Marlon92 is nog directer in wat ik ook al vermeld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 3, 2025

Stroomstoring en tv ophangen zie ik geen verband in. En de Chromecast kun je ook voeden via de 1 watt usb van de tv.

Met de Google Streamer zou ik dat niet doen.

Waarom een buitenlands model? Koop 'm in Nederland (eindigt op XXN) en je weet zeker dat je in de Nederlandse app store van Samsung komt. Alleen Nederlandse taal in het menu is daar geen garantie voor.

Jozjo
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 3, 2025

Bedankt Peter

Stroomstoring had stroomsnoer/voedingskabel moeten zijn haha.

Dat de chromecast ook via de tv kon ipv in het stopcontact wist ik niet, thanks.

• June 3, 2025

Nee. Bij een buitenlands model is de app niet beschikbaar in de appstore.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 3, 2025

Met video apparatuur niet doen. Tenzij je de LOSSE ONTVANGER gaat gebruiken. Dan is hdmi voldoende. Maar IN de tv…. zoals de app…. dat wordt een teleurstelling. Zoals ik al vermeldde, je hebt vaak geen toegang tot de ‘Nederlandse’ app store en dus geen Nederlandse apps. Als KPN TV, Videoland, NLZIET, Ziggo GO TV, de Nederlandse Viaplay app, HBO max app voor Nederland, Disney+ (NL) e.d.

@Marlon92 is nog directer in wat ik ook al vermeld.