Skip to main content
Vraag

KPN Smart TV app steeds herstarten na gebruik van andere apps

• February 12, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

We wonen sinds 1,5 in een nieuwbouwwijk. We konden alleen kiezen tussen KPN of Delta. Met kastje werkte het al niet lekker (niet synchroon met geluid, stotteringen enz) en werd aangeraden de app te installeren. Op zich werkt alles behalve als je van een media apparaat of netflix weer de app opstart loopt alles vast. We hebben zojuist een nieuwe tv voor slaapkamer gekocht. Ook daar niks anders dan het opnieuw moeten installeren. Eerlijk gezegd mis ik mijn ziggo waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Is er dan geen goede app te bouwen die KPN waardig is? We betalen genoeg per maand, dan verwacht je iets goeds. Maw, het probleem is dat als we netflix hebben gekeken en we willen gewoon tv kijken dan moeten we de app opnieuw installeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het zou niet nodig moeten zijn om iedere keer de app opnieuw te installeren als je vanuit Netflix naar de KPN TV+ app voor Smart TV wilt gaan, ​@ReneMichel. Hier gaat duidelijk iets niet goed. Sluit je de TV app wel af voordat je naar Netflix gaat?

Kan je misschien ook meer vertellen over jouw televisie? Denk daarbij aan merk en type, maar ook softwareversie.

Daarnaast lijkt het me ook goed om eens naar jouw verbinding te kijken, aangezien je ook problemen had toen je de tv-ontvanger gebruikte. Hoe had je de tv-ontvanger aangesloten op het modem?

Kan je ook nog meer vertellen over jouw thuisnetwerk? Welke apparatuur heb je nog meer aangesloten? Heb je bijvoorbeeld ook een switch in huis? Zo ja, welke?

Het zijn een hoop vragen, maar zo kunnen we hopelijk de situatie helder krijgen.