Skip to main content
Beantwoord

KPN Soundbox: geluid hapert met enige regelmaat

• September 12, 2025
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

We hebben sinds kort een soundbox

Alleen hapert het geluid steeds

Enig idee hoe dit kan?

Beste antwoord door joop2011

Zelf heb ik de soundbox niet.

Maar als het geluid minder is (niet synchroom of zo) dan reset ik de DIW7022

Ik denk dat dit ook kan bij de soundbar en het is mogelijk dat alles daarna weer goed werkt.

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Ik hoor graag of dit heeft geholpen.

(Zoals ik al vermelde, ik weet het niet 100% zeker)

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Zelf heb ik de soundbox niet.

Maar als het geluid minder is (niet synchroom of zo) dan reset ik de DIW7022

Ik denk dat dit ook kan bij de soundbar en het is mogelijk dat alles daarna weer goed werkt.

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Ik hoor graag of dit heeft geholpen.

(Zoals ik al vermelde, ik weet het niet 100% zeker)

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 15, 2025

Hoi ​@oost79. Dat is niet zo fijn dat het geluid zo hapert. Dat vermindert de kijkervaring wel behoorlijk. En zo hoort het ook niet te zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd naar een aantal dingen: 

• Hoe heb je de Soundbox aangesloten op het modem? Is dat met een internetkabel of draadloos? Of zit er nog een switch of versterker tussen?
  • Gebeurt het bij live tv kijken alleen of ook als je een programma terugkijkt? Of ook bij opnames? 
  • En kun je het tijdelijk oplossen bij live tv-kijken door heen en weer te zappen? 
  • Kijk je ook wel eens naar Netflix of Youtube via de Soundbox? Heb je er dan ook last van? 

Laat het maar weten. Dan kijken we vanaf dat punt weer even verder of er een oplossing is.Â