Skip to main content

Hoi, sinds vandaag (na onweer gisteren) is de 7022 in een bootloop. Hij stond altijd in eco modus maar bij het opstarten zie je nu kort het laadscherm en dan een enkele seconde het normale scherm voordat 't laadscherm weer terug komt. Dit blijft zo ondanks enkele keren een poging de stroom eraf te halen.

Enig idee hoe dit te resetten of is het kastje gefrituurd?

Spanning (volksmond stroom) heb je er al een paar keer afgehaald begrijp ik van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.


Zelfde probleem hier, zie ook

 


@GlasvezelWerktNiet 

Zelfde vraag: 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.


@GlasvezelWerktNiet

Zelfde vraag: 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Zit via WiFi. Net de stroom er een minuut of 10 af gehad en na nog 2 min in de loop zit ie nu eindelijk weer in 't hoofdmenu en lijkt het te werken 


Kijken jullie eens in KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Als ik mijn postcode invoer zie ik het volgende:

Starttijd

14 augustus 2024 om 16:28

(Verwachte) eindtijd

14 augustus 2024 om 20:00

Type storing

Storing Televisie

Melding

Op dit moment is er een Interactieve TV storing in jouw regio. Het spijt ons dat je nu geen tv kan kijken zoals je gewend bent. We werken hard aan een oplossing.


Ik woon in postcode gebied 4902 en ook hier is er een storing. Ik kijk nu tv via de app op mijn tablet. Probleem zou pm 20:00u. zijn opgelost. Fingers crossed.


Hi allemaal.

Ik krijg net het bericht dat het is opgelost, het hoort nu weer te werken. 


Hi iedereen, we waren op de hoogte van een storing met tv, inmiddels opgelost. Op onze storingspagina kan iedereen de status van storingen bijhouden, deze was daar ook gemeld. 

Werkt alles bij jullie ook weer? 


Bij mij bleef systeem ook in deze loop, maar na xx keer was er dan wel een doorstart en kon ik tv kijken. Na herstart van de ontvanger gebeurde het weer en na xx keer weer beeld.

Volgens de storingspagina is de storing om 20.00 uur opgelost.
Ik wacht nog wel op de sms dat de storing opgelost zou zijn 😀

Donald


Ik had me aangemeld en kreeg om 18.02 uur de volgende sms:

Beste klant, de storing is opgelost. Je kunt weer gebruikmaken van onze diensten. Groet, KPN


Helaas gaat het wel vaker fout, waarbij ik ook geen afmelding kreeg.

Op de storingspagina op de website zie ik ook de afmelding pas op 20.00 uur staan.


Reageer