Skip to main content

De app zou geschikt moeten zijn voor de smart tv. Bij  mij blijft het beeld vaak 1 tot 3 seconden hangen en te vaak onscherp beeld . Pauzeren werkt niet dan springt de film weer naar het begin en mag je de hele  film weer opnieuw kijken omdat doorspoelen niet toegestaan is bij bepaalde zenders. Ik moet iedere keer de app sluiten en weer opstarten bij andere apps is dit niet. 
 Gewoon irritant en steeds resetten wordt ook vervelend. Waarom alleen bij kpn??? Met al jullie updates nieuwe modems sms’jes en telefonische hulp heeft het niets uitgehaald en nog het lef hebben te zeggen dat dit ter verbetering is en ieder jaar weer ons abonnement verhogen terwijl klanten steeds meer problemen ervaren.  

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Hoi ​@Jacqie66, niet fijn dat de Smart TV app bij jou niet lekker werkt.

Eerlijk is eerlijk, voor de beste ervaring raden we aan om een tv-ontvanger bij je tv te gebruiken. De Smart TV app is er als alternatief, maar het is een app die nog in ontwikkeling is. We werken intussen aan een nieuwe Smart TV app, die nu op dit moment getest wordt. Ik kan je nog niet zeggen wanneer die breed beschikbaar gaat zijn voor iedereen, maar weet dat er aan gewerkt wordt. Hopelijk gaat die je straks beter bevallen :)

Hoi Alexandra,

zou best eerlijk kunnen zijn maar waarom dan echt alleen de app van kpn en andere app’s niet? Zou u mij daar iets over kunnen uitleggen?

er is mij nooit verteld dat de app in ontwikkeling is beetje vreemd dat ze m dan al aanbieden. Al die update’s dan waardoor ik vaak in de nacht zonder t.v zit . 

Iedereen was zo verheugd dat er minder kabels te zien waren achter onze televisies en door onze huizen en de app is ontwikkeld om ook op je telefoon te gebruiken dat werkt toch ook prima. Daarnaast heb ik ook maanden die problemen gehad met de I phone 11 nou hoe de kpn daar mee om gaat is een drama omdat ze te beroerd zijn een speciaal team hiervoor op te zetten. Iedere keer krijg je een collega die vanuit huis werkt met een ander liedje. 
ik kreeg in augustus uiteindelijk de i phone 13 maar nog steeds geen vergoeding over de abonnement kosten over 5 maanden.

Ik snap wat je bedoelt, zeker als je 't alleen met de Smart TV app hebt. Ik kan er niet omheen dat 't een app in ontwikkeling is. En er zit dus een nieuwe versie aan te komen. Daarnaast is de Smart TV app een gratis extra. Je betaalt voor tv met een tv-ontvanger in je abonnement. Je kunt dan daarbij de Smart TV app gebruiken op een extra tv als je dat wilt. Maar de meest optimale ervaring heb je via de tv-ontvanger. Mogelijk verandert dat in de toekomst nog, met de nieuwe versie 🙂 maar dat is voor nu speculatie.

Voor wat de iPhone betreft; als er deels een oplossing gekomen is maar je de vergoeding nog niet gehad hebt, maak dan een terugbelafspraak. Mijn collega belt je terug wanneer het jou uit komt en pakt je dossier erbij. Dan kan gelijk worden nagekeken hoe het ervoor staat en actie ondernomen waar eventueel nodig.

Beste Alexandra,

ik bel al sinds begin september wekelijks en de afgelopen periode om de twee weken maar ik wordt niet terug gebeld door de juiste afdeling er staan al een paar tickets uit . Helaas vandaar mijn frustratie over de afwikkelingen bij kpn als er iets fout gaat. 

Reageer