Skip to main content
Beantwoord

KPN TV App: Geen toegang tot dienst - je moet verbonden zijn met KPN internet

• January 18, 2025
  • 7 reacties
  • 268 keer bekeken

Zojuist 50 minuten met de service desk aan de lijn gehangen en zij hadden geen directe oplossing voor dit probleem, ze hebben hier intern een ticket voor aangemaakt. Maar volgens de service desk medewerker is het mogelijk sneller opgelost als ik het ook op het forum zet (ben niet de enige die dit heeft gehad, zijn meerdere topics over, volgens mij moet er bij KPN aan de achterkant iets administratief recht gezet worden voordat het werkt).

De LG TV is via een kabel verbonden direct aan de KPN modem. Dus dat kan het probleem niet zijn (Modem al gereset etc, daar ligt het ook niet aan)

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik zal nog eens testen of ik BBC One op mijn telefoon kan kijken. Ik heb verder nog niets gehoord over mijn ticket. 

Maar dit is toch een bekend probleem? Jullie kunnen toch aan de achterkant kijken hoe dit zit en het dan oplossen?

Ik ga er vanuit dat mijn collega's die dit ticket behandelen dit zeker wel in kunnen zien en een oplossing hebben. Deze community is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.

Werkt alles inmiddels ook al weer?

Je kunt hiervoor een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 18, 2025

Dit betekent dat de administratieve koppeling tussen jouw TV-abonnement en jouw internetabonnement verloren is gegaan. Dat is heel simpel door KPN te herstellen.

Klopt het dat je op jouw telefoon ook niet meer naar bijvoorbeeld BBC One kunt kijken als deze thuis met jouw wifi verbonden is?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JSa79, welkom op onze community. Ik heb de off-topic discussie naar een eigen topic verplaatst.

Had je de reactie van WJB nog gelezen of iets gehoord van je ticket?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Ik zal nog eens testen of ik BBC One op mijn telefoon kan kijken. Ik heb verder nog niets gehoord over mijn ticket. 

Maar dit is toch een bekend probleem? Jullie kunnen toch aan de achterkant kijken hoe dit zit en het dan oplossen?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 21, 2025

Jullie kunnen toch aan de achterkant kijken hoe dit zit en het dan oplossen?

“Jullie” 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

De moderater (KPN medewerker) kijkt ook mee en helpt ook (zoals je ziet) 

Probeer eens de KPN tv ontvanger met de UTP kabel te verbinden en met HDMI naar HDMI 1 ingang tv.

Werkt dan wel alles?

Want als je niet op je eigen KPN netwerk zit, dan werkt (als ik het goed heb) de KPN tv ontvanger ook niet. Vandaar mijn vraag om dit te proberen. 

wjb
Wijsgeer
  • January 21, 2025

Jullie kunnen toch aan de achterkant kijken hoe dit zit en het dan oplossen?

“Jullie” 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Maar ​@JSa79 reageert toch op een bericht van ​@Thomas van KPN en daarmee reageert hij toch op een bericht van KPN. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat hij het dus over "jullie" heeft.

joop2011 schreef:

Want als je niet op je eigen KPN netwerk zit, dan werkt (als ik het goed heb) de KPN tv ontvanger ook niet.

Een TV ontvanger werkt op elke KPN aansluiting zolang hij initieel maar op de eigen aansluiting geregistreerd is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2025

Ik ga er vanuit dat mijn collega's die dit ticket behandelen dit zeker wel in kunnen zien en een oplossing hebben. Deze community is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.

Werkt alles inmiddels ook al weer?

Je kunt hiervoor een belafspraak maken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Ik heb een bericht gekregen van KPN voor een modem update, deze is afgelopen maandagnacht uitgevoerd, Maar aangezien de situatie nog ongewijzigd is zal dit wel niets met elkaar te maken hebben.

Dus status ongewijzigd, krijg nog steeds de melding "Geen toegang tot dienst, om gebruik te maken van deze app, dient je smart tv verbonden te zijn met je vaste KPN internetverbinding”

Vrijdag moet ik thuis werken dan zal ik weer eens met de service desk bellen.