Hallo, ik heb een oudere iPad, met versie 12.5.7. Sinds kort werkt de KPN TV+ app niet meer, geeft aan om een vorige versie van de app te installeren. Waar vind ik de vorige versies van deze app?
Dank je wel alvast
Hallo, ik heb een oudere iPad, met versie 12.5.7. Sinds kort werkt de KPN TV+ app niet meer, geeft aan om een vorige versie van de app te installeren. Waar vind ik de vorige versies van deze app?
Dank je wel alvast
HalloÂ
De oudere versies zijn niet meer beschikbaar in de Appstore.
Â
Je kunt dit zelf controleren door eerst jouw huidige versie (die toch niet werkt) te verwijderen en dan de app te downloaden uit de Appstore. Je zult merken dat je dan weer de huidige versie gaat downloaden.
Het is niet mogelijk om een oudere versie van een app op iOS te installeren, omdat Apple alleen de nieuwste versie via de App Store aanbiedt en geen externe installatiebestanden ondersteunt.Â
Alleen op Android kunnen APK-bestanden handmatig geïnstalleerd worden, wat het mogelijk maakt om specifiekere of oudere versies van een app te gebruiken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.