Skip to main content

op de iPhone SE 2023 kun je op full screen dus dit vak niet wegklikken. Zoals te zien valt het kruisje buiten het beeld.kan dit per ommegaande gefixed worden. 

Vreemd ik kon hem op mijn iPhone wel gewoon wel klikken. Kan je hem wel wegklikken in een regulier venster? Start anders de app eens opnieuw op. Mochten de problemen aanhouden maak dan even een eigen topic aan. Dan denkt de Community met je mee.

Dus het lukt niet om op het kruisje te drukken ookal staat deze buiten het groene kader?

De TV+ app is zeer gevoelig voor de plek waar je drukt. Probeer het eens meerdere keren.

Ik zie het kruisje nog in het zwarte deel van je screenshot. Al geprobeerd ​@TV app kapot ?

In de smart-TV app lukt het waarschijnlijk niet om dat kruisje de focus te geven zodat je hem met de OK knop van de afstandsbediening kunt activeren. Met de TV+ app zou je gewoon op het kruisje moeten kunnen drukken.

Mijn beeldscherm is dus te klein. Tuurlijk heb ik geprobeerd op het kruisje te klikken. App ook al tig keer opnieuw opgestart etc. 
ligt echt aan de grootte van je scherm. Op een iPhone 12 met groter scherm lukt het wel. Maar ja daar heb ik met mijn SE niets aan 

Hoi ​@TV app kapot dat is natuurlijk niet praktisch. Ik heb hier even een eigen topic van gemaakt. Ik ga morgen even navraag doen of dit op de radar staat en of er een andere optie beschikbaar is. Ik kom er in de loop van morgen op terug. Bedankt voor jouw feedback!

Ik heb precies hetzelfde op mijn IPhone SE. Die melding is op geen enkele manier weg te krijgen. 

Je 2023 model heeft zelfs een groter scherm 6,1" dan de mijne 5,9" (Samsung A40).

Dus aan de grootte van het scherm zal het niet liggen. 

Misschien de lettergrootte op je scherm even iets kleiner zetten ​@TV app kapot ?

op de iPhone SE 2023 kun je op full screen dus dit vak niet wegklikken. Zoals te zien valt het kruisje buiten het beeld.kan dit per ommegaande gefixed worden. 

Je zegt dat het kruisje buiten het beeld valt maar ik zie hem staan en dus valt hij niet buiten het beeld.

Je zou er eigenlijk ook "gewoon" op moeten kunnen drukken maar blijkbaar lukt dat niet.

ook op de Samsung S24 hetzelfde probleem.

Kruisje wel iets te zien maar reageert nergens op.

En de S24 heeft niet echt een klein scherm.

Zo'n melding van nieuwe functie zou natuurlijk gewoon na 30 seconden vanzelf moeten verdwijnen naar mijn mening. 

Je 2023 model heeft zelfs een groter scherm 6,1" dan de mijne 5,9" (Samsung A40).

Dus aan de grootte van het scherm zal het niet liggen. 

Misschien de lettergrootte op je scherm even iets kleiner zetten ​@TV app kapot ?

Geprobeerd. Niet gelukt. 

Hoi ​@TV app kapot dat is natuurlijk niet praktisch. Ik heb hier even een eigen topic van gemaakt. Ik ga morgen even navraag doen of dit op de radar staat en of er een andere optie beschikbaar is. Ik kom er in de loop van morgen op terug. Bedankt voor jouw feedback!

Dank. Hopelijk wordt dit snel gefixed. 

Excuses voor de late reactie. Ik heb nog even rondvraag gedaan en dit staat sowieso op de radar, dus dank voor alle feedback.

Een mogelijke oorzaak kan zijn dat de lettergrootte van het toestel in het verleden kan is aangepast. Het kan dan helpen om deze dan in een kleiner lettergrootte te zetten.

https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iphd6804774e/ios

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/de-lettergrootte-en-stijl-op-je-galaxy-telefoon-aanpassen/

Het probleem is opgelost na het downloaden van de nieuwe software-versie 8.59.04 in de Appstore. 

Wat zit er in?

• De pop-up bij voetbalwedstrijden kan nu afgesloten worden
    De groene pop-up bij het kijken van voetbalwedstrijden kan nu worden afgesloten, zodat je de wedstrijd kunt kijken.

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.59.04 is 12 december gestart.

De update voor iOS is nu beschikbaar, de update voor Android volgt later vandaag.

top top. Geüpdatet en probleem is opgelost. 

top top. Geüpdatet en probleem is opgelost. 

Kijk dat zijn goede berichten ​@TV app kapot, fijn dat het weer werkt dan en dat je dit nog even terugkoppelt. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Reageer