Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app loopt vast op Salora tv

• March 15, 2025
  • 29 reacties
  • 348 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Beste Helga72 in mijn melding hierboven gaf ik aan dat de app niet werkte op mijn Smart24TV. Met de laatste update van KPN heb ik via aanmelden met abonnee nr nu wel toegang gekregen en kan de app gebruiken. Controleer ook even of je de laatste update hebt. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Beste Helga72 in mijn melding hierboven gaf ik aan dat de app niet werkte op mijn Smart24TV. Met de laatste update van KPN heb ik via aanmelden met abonnee nr nu wel toegang gekregen en kan de app gebruiken. Controleer ook even of je de laatste update hebt. 

Wat fijn om te lezen, dank voor het delen ​@Karel1959!

• Auteur
  • Topper
  • August 6, 2025

Inderdaad!!! Het werkt! 😅 jammer dat KPN niet in deze topic heeft gedeeld dat er een update van de app is. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Kan met mijn vakantie te maken hebben gehad ​@Helga72, ik ben net weer terug. Super goed om te lezen in elk geval, dankjewel voor de terugkoppeling én feedback 😊