Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app loopt vast op Samsung tablet

• March 31, 2025
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Iedere keer loopt een film of programma dat ik kijk vast. En moet ik weer bij begin verder kijken. Super irritant. Heb de app al opnieuw op mijn tablet gezet. Samsung tablet

App versie 08.66.02

Tablet: Galaxy Tab 8

Model SM-X200

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Moontje430. Dat is niet prettig inderdaad. Wat gebeurt er precies als het vastloopt? Krijg je dan een foutmelding, crasht de app, blijft het beeld hangen of iets anders? Kan je daar meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2025

Welkom op de community ​@Moontje430. Dat is niet prettig inderdaad. Wat gebeurt er precies als het vastloopt? Krijg je dan een foutmelding, crasht de app, blijft het beeld hangen of iets anders? Kan je daar meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2025

Het beeld staat dan ineens stil. En als je dan weer op start druk doet hij niets. Dus moet je weer opnieuw in de gids drukken op afspelen. En dan moet je dus weer helemaal opnieuw beginnen.

Jasper van KPN
Moderator

De app zelf blijft wel werken dus, het is niet nodig om die volledig opnieuw op te starten? Maakt het daarbij uit of je een programma terugkijkt of rechtstreeks kijkt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2025

Vooral terug kijken maar ook als je een programma kijkt en het volgende programma met erachter aan kijkt. Dan stopt dat programma ineens. Je moet dus eerst uit het vorige gaan als dat is afgelopen. En dan op de volgende klikken dan lukt het wel redelijk.

Jasper van KPN
Moderator

Er is gisteren toevallig een update van de app uitgekomen: 

Daar zitten verbeteringen voor de prestaties van de app in, heb je het daar ook nog mee, of wordt het daar beter mee?