Skip to main content

Na de update van de app kan ik met mijn iphone met ook het allerlaatste ios besturingssysteem geen opgenomen programma’s meer streamen naar de chromecast. Wel kan ik de live proramma’s streamen. Met een Android telefoon lukt het wel, maar kan ik niet meer doorscrollen in een programma dat is opgenomen, om bv reclames over te slaan  

graag een oplossing hier oor in de volgende update van de app.

 

 

Hoi @Benwe. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het na de update niet meer lukt om opgenomen programma's te casten. Wil je een berichtje achterlaten in het onderstaande topic, dan kunnen we dit terugkoppelen aan de ontwikkelaars.

 

 


Goedemorgen beste lezer,

Ik kom van Ziggo af en merk dat de app bijvoorbeeld echt zoveel trager is met het beeld bufferen dan bij ziggo. Deze app zet je aan en heeft meteen scherp beeld. KPN doet dat niet en je zie eigenlijk altijd eerst wazig beeld en na een tijdje heb je scherp beel (Ik ben niet de enige ook collega's hebben dit)

 

Dan nog misschien iets om mee te nemen bij een update.

Bij ziggo hoef je alleen je scherm te kantelen en het beeld draait. het maakt dus niet uit hoe je de telefoon vast hebt want het beeld draait altijd mee.

Je hoeft dus ook niet op het beeldvullend icoontje te klikken voordat er is gebeurd.

En als je de telefoon weer recht houdt dan zie je ook meteen weer alle zenders. Super makkelijk.

 

Eigenlijk had ik dit ook wel verwacht van een KPN

 


Reageer