Skip to main content

Series die ik opgenomen heb zie ik wel op de TV ontvnger maar verschijnen niet in de app op ipad.

iets van de laatse paar weken.

 

Ik bedoel expliciet niet dat ik sommige series niet mag kijken op de Ipad, dat begrijp ik maar deze verschijnen helaaml niet bij de opgenomen series, of ik zioe 6 opnames op de TV EN MAAR 2 OP DE IPAD.

 

Software op Ipad verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

 

Maar...als je ze in de app niet af kan spelen maakt het toch sowieso niet uit of je ze wel of niet ziet, @Profnar?


Ben je thuis? Of niet?

Geef eens aan van welke zenders je opgenomen series niet in de lijst op de tablet ziet. 


Hi @Profnar, ik ben hier ook wel benieuwd naar:

Ben je thuis? Of niet?

Geef eens aan van welke zenders je opgenomen series niet in de lijst op de tablet ziet. 

Hoor graag hoe het zit!


NCIS LA

FBI International

Navy NCIS

zijn voorbeelden die ik wel op de opgenomen lijst zie op de tv maar die niet terugkomen op de app.

app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd zelfde probleem als ik de app gebruik op mijn telefoon.

is ontstaan na de laatste update van de app.

daarnaast kunnen bellen met een mens  ipv dit soort lastige communicatie zou mij echt wel welkom zijn.

Denk dat ik mijn abonnement maar ga opzeggen irriteer me nu dagelijks en zeker doordat ik veel op reis ben

 


Zijn die programma's ingesteld voor opname via de ontvanger en dan de HDglas zenders 661 - 670?

Dan zijn ze niet in de lijst met opnames via het online platform. 


Als ik door de opnames loop zie ik inderdaad een HDglas  logo staan bij een deel dat ik mis maar sommige hebben het HD logo  en komen toch niet door. Heeft wel een uitleg voor 60-70 % van wat ik mis.  Bedankt


Er zijn ook HD zenders waarvan opnames niet in de app staan. Zoals BBC First. Vlaamse, Duitse.

Er zijn diverse zenders waarbij opnames niet buiten de deur gekeken kunnen worden. En soms zelfs thuis niet via de app 😥

Waar zijn genoemde spionage series van opgenomen?


RTL 5 / RTL 8 / Veronica 

 


Dan zijn het HDglas opnamen. Die zie je niet in de app staan.


?? ik zie daar geen HDGlas logo bij staan


?? ik zie daar geen HDGlas logo bij staan

In de ontvanger bedoel je, neem ik aan.

Vreemd. Zou dan toch in de opname lijst moeten staan. 


Reageer