Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app op mijn ChromeBook werkt niet meer in Spanje

• November 6, 2025
  • 8 reacties
  • 113 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

We zijn net aangekomen op ons vaste adres in Spanje. We konden daar tot vandaag altijd tv kijken via de KPN itv app maar nu werkt dat plotseling niet meer. We zitten op hetzelfde wifi netwerk als altijd maar de app opent nu met Engelstalige kopjes die ook niet werken als je ze aanklikt. Ook rechtstreeks via de browser van KPN werkt de app niet. Ik kreeg eerder het advies om de app te verwijderen en opnieuw te installeren en dat laatste lukt nu ook niet meer. Weet iemand raad?

Beste antwoord door Wartywolfs

Het probleem met tv.kpn.com ziet eruit als deze:

Mogelijke oplossing is om (hopelijk tijdelijk, totdat kpn dit potentiële privacy leak weer heeft gedicht) tracking toe te staan voor deze website in Chrome.

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 6, 2025

Dan i.p.v. de app gewoon de website gebruiken, zie link.

Veel apps werken niet (goed) op een Chromebook omdat deze ontworpen zijn voor een Android mobiel en/of tablet en Chrome is een vreemde eend in de bijt wat dat betreft, is ook mijn ervaring.

https://tv.kpn.com/

Succes

• November 6, 2025

Probeer eens gewoon de website: http://tv.kpn.com. Werkt die wel?

Forum|alt.badge.img

Dan i.p.v. de app gewoon de website gebruiken, zie link.

Veel apps werken niet (goed) op een Chromebook omdat deze ontworpen zijn voor een Android mobiel en/of tablet en Chrome is een vreemde eend in de bijt wat dat betreft, is ook mijn ervaring.

https://tv.kpn.com/

Succes

Hoi Jan,

dat had ik inderdaad al geprobeerd, maar kom dan helaas bij dezelfde pagina (zie foto) uit. Inmiddels ook KPN aan de lijn gehad en die zeggen dat het met de chromebook te maken heeft. Ik vind dat wel vreemd omdat het 2 maanden geleden hier nog wel werkte via de KPN iTV app. Deze is klaarblijkelijk verouderd en daarom heb ik deze verwijderd. De nieuwe KPN tv+ app krijg ik dus niet gedownload omdat de apparatuur (lees chromebook) niet geschikt zou zijn.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Het probleem met tv.kpn.com ziet eruit als deze:

Mogelijke oplossing is om (hopelijk tijdelijk, totdat kpn dit potentiële privacy leak weer heeft gedicht) tracking toe te staan voor deze website in Chrome.

Forum|alt.badge.img

Heel veel dank voor de tip. Ik keek via Edge maar probeerde het via Chrome en dat lukt nu wel .

Heel veel dank.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Storing kpn app Spanje (en ​@Ben Wijnvoord?), weet niet zeker of jullie dezelfde persoon zijn, maar hoe dan ook welkom hier. 😄

Fijn om te lezen dat het met de tip van ​@Wartywolfs gelukt is! 
Heel veel plezier in Spanje gewenst en ook veel kijkplezier. 😄 Maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt. 

Forum|alt.badge.img

Voor mij  is het probleem opgelost.

Mvgr Ben Wijnvoord

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 9, 2025

Er was ooit een app voor laptops inderdaad. Maar die is al jaren niet meer ondersteund.

Maar…. de website ondersteunt nu Progressive app. Je kunt er dus weer een app van maken via de website. Het werkt dan verder gewoon als app.

Zie hier de uitleg

@Storing kpn app Spanje ​@Ben Wijnvoord ​@Wartywolfs ​@Marlon92 ​@JanD