Skip to main content

Sinds een week werkt de KPN tv+ app niet meer. Heb hem daarvoor een tijd niet gebruikt. Dus kan al langer zijn.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zodra ik een programma wil kijken opent hij het wel, maar gaat niet lopen. Blijft een rondje draaien midden in het scherm. Erg frustrerend. En hoop dat dit snel opgelost kan worden. Net het gezeur met de superwifi's gehad. Nu dit weer.

Hi ​@TruckerWilco, ik denk ook graag mee. 

Werkt internet op je telefoon verder wel goed? Bijvoorbeeld als je iets op Youtube kijkt? En maakt het nog uit of je het via wifi probeert of via de mobiele data? Heb je ook andere apparaten in huis waarop je dit kunt proberen? Smartphone of tablet?

Ik hoor graag van je. 

Hi ​@TruckerWilco, ik denk ook graag mee. 

Werkt internet op je telefoon verder wel goed? Bijvoorbeeld als je iets op Youtube kijkt? En maakt het nog uit of je het via wifi probeert of via de mobiele data? Heb je ook andere apparaten in huis waarop je dit kunt proberen? Smartphone of tablet?

Ik hoor graag van je. 

Goedemorgen, 

Ik ben er inmiddels achter. Was in Duitsland en het licht aan het netwerk waar ik op zat. Alles werkt perfect bij Vodafone DE, alleen de kpn tv app werkt niet. Helaas is Vodafone DE het enige fatsoenlijk werkend netwerk in Duitsland. Dus buitenland dekking is er niet op vooruit gegaan. Vorig jaar werkte o2 nog perfect in Duitsland, maar sinds dit jaar werkt deze niet meer.

Fijn om te weten dat je weet waar dit aan ligt. Toch is het wel vreemd dat specifiek de KPN app niet werkt. Als je een speedtest doet, welke snelheden zie je dan? Kun je het in Chrome op de smartphone ook proberen via tv.kpn.com? 

Ik heb inmiddels de speedtest gedaan. En bij Vodafone de heb ik download 13mbps en upload 70 mbps. Wel is het drama om verbinding te maken met een netwerk waar de kpn tv app wel werkt. Dus weinig tv te kijken in Duitsland. 

Ik hoop toch dat er snel een oplossing komt. Nu werkt de app ook niet op andere netwerken in Duitsland. En ik moet wel 10 a 15x opnieuw verbinden met netwerk voordat internet überhaupt werkt. Ik kan nu al ruim een maand weinog tot geen gebruik maken van de app terwijl dat wel in mijn abonnement zit. En KPN is nog niet met een oplossing gekomen.

Net nog een keer geprobeerd en het werk haperend.

Welk netwerk adviseren jullie in Duitsland, want ik krijg echt een punthoofd dat het verbinden met een netwerk zo belachelijk lang duurt.

Probeer handmatig verbinding te maken met andere netwerken. De netwerken waarmee we samenwerken: 

• Telekom Deutschland
  • Vodafone
  • Telefónica
  • EMnify

Het is wel van de locatie afhankelijk met welk netwerk je het meeste bereik hebt. Ik ben benieuwd of dit helpt. 

Je hebt toch geen VPN actief op je telefoon, hè.

Probeer handmatig verbinding te maken met andere netwerken. De netwerken waarmee we samenwerken: 

• Telekom Deutschland
  • Vodafone
  • Telefónica
  • EMnify

Het is wel van de locatie afhankelijk met welk netwerk je het meeste bereik hebt. Ik ben benieuwd of dit helpt. 

Ik heb even getest. Vodafone weigert zowel de app als tv.kpn.com. Telekom werkt wel, maar duurt ongeveer een kwartier voordat ik verbinding heb met netwerk bij handmatig selecteren. Dus heb het wel werkend, maar niet heel soepel.

Je hebt toch geen VPN actief op je telefoon, hè.

Nee

Dan sta ik ook voor een raadsel. Neem even contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

Reageer