Skip to main content

ik kan op dit moment geen gebruik meer maken van de TV+ app op mijn tablet of telefoon. Het lukt niet eens om in te loggen alhoewel mijn internetverbinding goed werkt. Wat is er nu aan de hand?

Graag hulp/advies

Hier in Tiel ook alleen IPTV in beperkte modus en tot mijn verbazing kan ook de app helemaal niets, niet eens inloggen.

Hallo @Heidehipper, op dit moment kampen wij als KPN zijnde met een tv-storing. Dat zorgt er dan ook voor dat je op dit moment niet kunt inloggen op de KPN TV+ app. 

Krijg je je pincode ook niet ingevoerd, @Heidehipper?  Ik krijg daar ook een foutmelding terwijl de pincode niet gewijzigd is...ik wilde kijken via de app omdat de +Box momenteel in "beperkte modus" is.

Lijkt er inderdaad op dat er een storing is. Bij mij zegt ie app ook 'geen internet', niet via 4g, niet via Wifi. En de ontvanger valt ook terug op de beperkte modus. Alsof geen verificatie gedaan kan worden.

Hallo @Heidehipper, op dit moment kampen wij als KPN zijnde met een tv-storing. Dat zorgt er dan ook voor dat je op dit moment niet kunt inloggen op de KPN TV+ app. 

Het lijkt erop dat het alweer aan het terugkomen is, @Jeroen van KPN. Terugkijken werkt nog niet trouwens. O nee, nog in beperkte modus, dus ook geen gids.

Krijg je je pincode ook niet ingevoerd, @Heidehipper?  Ik krijg daar ook een foutmelding terwijl de pincode niet gewijzigd is...ik wilde kijken via de app omdat de +Box momenteel in "beperkte modus" is.

Dit is helaas onderdeel van de storing op het tv-platform. Inloggen op de app is daardoor verstoord. 

Hier in Eindhoven geen tv-gids en terugkijken werkt ook niet.

Succes met het oplossen!
Bij mij werken zowel tv.kpn.com (firefox & chrome) en tv kijken via het TV+ Box niet. 
Kreeg op de site: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (UNDEFINED IS NOT ITERABLE (CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR)))

Woon in Helmond, en had ook last van de rode balk bij terug kijken toen dat een probleem was, wellicht is er overlap tussen die 2 problemen? 

15 oktober 2024 18:44 u. Postcodegebied 4902 (Oosterhout N.br) problemen met de KPN TV+ box. EPG-tv gids werkt niet en programmabeschrijving niet beschikbaar.

Sinds februari dit jaar klant bij KPN. Veel storingen, waarvan 2x landelijke,  met de KPN TV+ box zelfs na het installeren van een nieuwe tv-box. Om de paar dagen moet ik de box herstarten vanwege schokkend beeld van opgenomen programma's. Moed inmiddels opgegeven om problemen te melden. II

Ik heb hetzelfde zowel op telefoon, tablet, als op de tv die terwijl zaten te kijken ineens stopte en om het wachtwoord vroeg. Na invoeren gebruikersnaam en wachtwoord ook de melding internet niet verbonden terwijl wel gewoon naar Netflix kan kijken. DUS duidelijk een fout in de App KPN tv plus.  Zelfs op meerdere netwerken geprobeerd.

Hallo @Heidehipper, op dit moment kampen wij als KPN zijnde met een tv-storing. Dat zorgt er dan ook voor dat je op dit moment niet kunt inloggen op de KPN TV+ app. 

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Natuurlijk minder blij met het antwoord maar het is mij nu tenminste duidelijk. Hopelijk snel opgelost. Succes

Hier in Zwolle ook, baal als een stekker!

Zoals al aangegeven kampt KPN op dit moment met een tv storing. Voor meer informatie volg het algemene topic over deze storing. Daarin zullen ook updates gemeld worden, zodra er meer informatie bekend is.