Skip to main content

Na een factory reset van mijn telefoon probeerde in de KPN TV app te installeren. Het inloggen lukte niet en ik kreeg onderstaande foutmelding. 

Echter, na een uurtje rondstruinen op de KPN website kwam ik helemaal niets tegen over dit onderwerp ook niet in mijn profiel. Helaas heb ik geen ander device om een apparaat mee te verwijderen. Een telefoontje met de klantenservice hielp ook niet (menu item zou op mijn “gewone” TV te vinden zijn, helaas niet). Ik kan apparaten afmelden in de app zelf….maar ja, daar kan ik niet inloggen. 

 

Kijk eens op welke apparaten je de app geïnstalleerd hebt en log op die tv-apps eens uit @Celf 


Wel typisch als je met één apparaat (de oude inlog van je telefoon is nog geregistreerd, want je hebt daarop niet uitgelogd) bent ingelogd je deze melding al krijgt.

Heb je een laptop of pc?

Log eens in op http://tv.kpn.com en kies voor inloggen met abonnementsnummer en pincode.

 

Admin: nuttige aanvulling

Ik vind dit bij Google.

-------------------------  

Hoeveel apparaten op iTV KPN?

Je kunt met maximaal 5 apparaten aangemeld zijn op de KPN TV app. Daarom kun je via de KPN TV website alle apparaten beheren die zijn aangemeld op de app.

---------------------------  

 


Ik vind dit bij Google.

-------------------------  

Hoeveel apparaten op iTV KPN?

Je kunt met maximaal 5 apparaten aangemeld zijn op de KPN TV app. Daarom kun je via de KPN TV website alle apparaten beheren die zijn aangemeld op de app.

---------------------------  

Ik denk dat je de apparaten via MIJNKPN kan afmelden.


Allemaal hartstikke bedankt voor het meedenken. Wat het ‘m deed was het inloggen met het abonneenummer en de pincode. Op de reguliere wijze inloggen had ik al geprobeerd ...en dat werkte niet. 

Probleem is opgelost. allen bedankt!!


Tja, die "reguliere” wijze zoals jij noemt doe ik nooit met de apps en site. Via KPN ID voelt voor mij als een omweg bij iTV.