Skip to main content

Mijn KPN TV app is verdwenen op mijn Samsung Smart TV. Alle andere apps zijn er wel behalve normale tv. Ook na installatie van een nieuwe tv ontvanger i het niet opgelost. Help help aub

Hoi @Naaaatje, welkom op ons forum! Je komt er niet uit met de Smart TV app en de tv-ontvanger lees ik, ik help je graag op weg.

Je kunt het zien als twee verschillende manieren om tv te kijken. Als je de KPN Smart TV app op jouw televisie installeert, dan heb je in principe geen tv-ontvanger nodig. Je hoeft daarvoor alleen via de App Store op jouw tv de Smart TV app op te zoeken en te installeren. Echter is deze app nog volop in ontwikkeling en geen volwaardige vervanger voor een tv-ontvanger, maar je kunt 'm gerust installeren en gebruiken :)

Daarnaast lees ik dat je een nieuwe tv-ontvanger gekregen hebt. Staat deze bij dezelfde televisie? Welke tv-ontvanger heb je gekregen? Hoe is deze aangesloten op je televisie en de Experia Box? En wat gebeurt er als je tv probeert te kijken, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of loop je ergens anders op vast? Hoe meer informatie je met me deelt, des te beter ik (of andere forumbezoekers) je kunnen helpen.


nieuwe tv ontvanger

Dan heb je die app helemaal niet nodig. Véél meer mogelijkheden en zenders ook dan via de app.

Maar goed, hij hoort er te zijn. Heb je al in de APP-STORE van de televisie gekeken????


Oplossing wellicht:thinking:

GA naar bron - instellen universele afstandsbediening - selecteer je ontvanger - en volg de volgende stappen.

Succes :nerd:


@Aang je reageert op een bericht van 6 maanden geleden?!


@Raspberry ja zo? het gaat toch om de oplossing. Er zijn vast meer mensen die op dit probleem stuiten. Hier kunnen ze het antwoord dan vinden. Graag gedaan! 


Wie zegt dat dit de of een oplossing is? Ik vind het vreemd een reactie te lezen op een topic welke 6 maanden geleden is gestart en waar vervolgens geen enkele reactie meer op is gekomen. Maar goed, ook een leuke bezigheid zo op een zondag om oude topics waar tot leven te brengen :-) 

 

Veel plezier!

 


@Raspberry oke 👍


@Aang Dankjewel voor het delen van de tip, dat mag natuurlijk altijd! Mogelijk zijn andere bezoekers er inderdaad ook weer mee geholpen :blush:  Als dat zo is, dan lezen we dat vast nog hier (of juist niet, wat ook een goed teken kan zijn ;)).


Hi @Raspberry  en @Aang ,

 

Ik vind de reactie van Raspberry juist een beetje vreemd. Dit is toch alleen maar behulpzaam? Dus ik snap de ophef niet.

 

In ieder geval Aang, ik heb zojuist met jouw tips het probleem verholpen. Dus ik ben er in ieder geval heel blij mee. Thanks voor je behulpzame bericht 👍


@Danny123123 Super, goed om te horen en dankjewel voor het delen! 


Oplossing wellicht:thinking:

GA naar bron - instellen universele afstandsbediening - selecteer je ontvanger - en volg de volgende stappen.

Succes :nerd:

Dank u, we hadden net dezelfde  probleem. Ik had van alles geproberd en ik kon nergens antwoord vinden, en dankzij u heb ik KPN snel terug op mijn tv. 


Goedemorgen, dat geld ook voor ons!

Na veel frustratie was het probleem met de tip van @Aang zo opgelost. Superblij! Fijne zondag allemaal!


Oplossing wellicht:thinking:

GA naar bron - instellen universele afstandsbediening - selecteer je ontvanger - en volg de volgende stappen.

Succes :nerd:

Ook dankzij jouw tip geholpen! Dank!


Heel erg bedankt voor de tip!!!! 😀

 


Wie zegt dat dit de of een oplossing is? Ik vind het vreemd een reactie te lezen op een topic welke 6 maanden geleden is gestart en waar vervolgens geen enkele reactie meer op is gekomen. Maar goed, ook een leuke bezigheid zo op een zondag om oude topics waar tot leven te brengen :-) 

 

Veel plezier!

 

Ja dûh. Het heeft mij in ieder geval na 10 maanden ook nog geholpen. Die bijdrage van jou levert in ieder geval niets op. En @PeterG is blijkbaar een beetje gefrustreerd door jouw reactie te liken. Als je niets te melden hebt, meld dan niets.


Dit...

Oplossing wellicht:thinking:

GA naar bron - instellen universele afstandsbediening - selecteer je ontvanger - en volg de volgende stappen.

Succes :nerd:

... is zeker niet de oplossing voor:

Mijn KPN TV app is verdwenen op mijn Samsung Smart TV. Alle andere apps zijn er wel behalve normale tv.

Wel voor dit:

Ook na installatie van een nieuwe tv ontvanger i het niet opgelost. Help help aub

In dit topic worden de app en de ontvanger door elkaar gehaald. Sommige mensen lijken niet te weten dat da 2 verschillende dingen zijn ofzo...


Ik had ook dat probleem 

En door de tip van @Aang 

Opgelost ,dank je 👍 


Thnx voor deze tip Aang😃 al weken geïrriteerd dat het kpn tekentje weg was.

Het zomaar van Netflix naar kpn terug zetten ging ook niet makkelijk.

Nu staat KPN er weer in met jou tip

 

☺️

 


Oplossing wellicht:thinking:

GA naar bron - instellen universele afstandsbediening - selecteer je ontvanger - en volg de volgende stappen.

Succes :nerd:

bedankt! ik ben er erg mee geholpen!


En ik (digibeet) ben er ook enorm mee geholpen! 
 


En weer iemand blij met deze oplossing!! En dat na een jaar nadat deze post is gestart. Als ik dit zo lees is dit een probleem wat niet goed is uitgelegd in de gebruiksaanwijzing van de tv. Afijn, het doet goed dat ik niet de enige digibeet ben.


Hoe dan ook, de tip van Aang werkte ook bij mij. 


Ik snap de oplossing om de bron met universele afstandsbediening toe te voegen maar op onze tv verdwijnt dat icoon van de tv continue. Ik moet dit elke dag doen. Heeft iemand hier een oplossing voor? 


Reageer