Skip to main content

Mijn ipad loopt vast met de app,krijg wel de gids maar als ik een programma kies krijg ik eerst een punt in het midden en dan zou ik het beeld moeten krijgen maar krijg alleen maar het start teken ,het pijltje naar rechts, en dan zit de boel vast.

Gaarne oplossen

 

Hans

De genoemde versie is heel recent en testers hebben niet aangegeven dat er een probleem is op iPad/iPhone.

Heb je geupdated of nieuw geinstalleerd? 


Jazeker,alles heeft de laatste versie. Echt heel vreemd want op de iphone doet hij het prima.


Hoi @Nootgeval, dat is raar inderdaad. Dat heb ik met deze versie nog niet eerder gezien. Had je jouw iPad ook al eens opnieuw opgestart en gekeken of er een iOS update beschikbaar is? Welke versie daarvan staat er nu geïnstaleerd?


Ja al diverse malen opnieuw op gestart, soft ware versie 16.7.1

eergister deed hij het spontaan even maar dat was blijkbaar weer een incident want daarna geen beweging in te krijgen

Hans


Sorry software versie 16.7.10


Dat is de nieuwste versie inderdaad. Had je de TV+ app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Zojuist gedaan maar maakt helaas geen verschil,wordt er moedeloos van

Hans


Dat kan ik me voorstellen, ik weet ook nog niet wat er precies aan de hand is. Welk model iPad heb je precies? Dan kan ik met alle gegevens verder gaan zoeken of ik iets kan achterhalen.


Type MP262NF/A 5e generatie


Ik heb 2 dezelfde iPads met dezelfde iOS versie en ook de recentste tv+ app versie. Beide doen het hier wel. Wel merk ik dat de iPads uit 2017 trager worden. Misschien kun je proberen om je netwerk instellingen te resetten?


Probleem zal wel zitten in het feit dat ik in frankrijk zit, ik moet mij elke keer opnieuw aanmelden hier dus dan worden de internet instellingen weer opnieuw erin gezet toch.

blijft vreemd dat mijn telefoon het wel prima doet,iphone 8, dus ook niet van het nieuwste.

maar laat maar verder,ik ga er thuis wel weer verder naar kijken zo dringend is het nu ook weer niet.

in iedergeval bedank voor de info e.d. Kom ik er thuis ook niet uit kom ik hier weer terug !

nogmaals dank !
 

Hans


Ook in de EU zou het moeten werken, maar niet met alle zenders. Doordat anderen het niet ervaren ben ik ook benieuwd hoe het gaat als je op je thuisadres bent. Gelukkig lukt het wel op je telefoon, zodat je via die weg nog wel tv kunt kijken.


Reageer