Skip to main content

Wederom werkt de KPN iTV niet. Op geen enkel (Apple) device, maar ook niet via de Google Chromecast. Hier baal ik goed van, want dit is de zoveelste keer dat het niet werkt. Alle andere apps werken prima. Alle hiervoor omschreven tips heb ik natuurlijk al lang geprobeerd.

Ik kan al dagen niet inloggen KPN tv app op iPhone 16 Pro. App verwijderd, iPhone opnieuw opgestart enz. Lukt nog steeds niet. 
Geeft aan : Login fout

Hoi ​@Kregel. Erg lastig dat je problemen hebt met de KPN iTV/TV+ app. Mij is nog niet helemaal duidelijk of dit gaat om de KPN iTV app op een Smart tv of dat je gebruik maakt van de KPN TV+ app op je mobiele telefoon of tablet? En je noemt een Chromecast, maar welke Chromecast gebruik je precies? Probeer je te casten of maak je gebruik van de KPN iTV app die je kunt installeren op een Chromecast met Google TV? 

En tegen welk probleem loop je precies aan? Kun je net zoals ​@WaJo niet inloggen of krijg je een foutmelding in de app? Jij en Wajo kunnen proberen eens de pincode die hoort bij je TV-gegevens te resetten. Dat kun je doen via de online servicetool

Ik ben benieuwd of dat iets helpt en laat anders vooral een antwoord achter op de vragen. 

Ben er achter gekomen dat de TV app op iPhone 16 Pro niet werkt als VPN aanstaat 🥹 Dat is vast niet de bedoeling.

Kan moeilijk elke keer uitzetten als ik app wil bekijken. 
Hoe los ik dit op?

Dat is wel de bedoeling. Je kunt de KPN TV+ app niet gebruiken als je de VPN aan hebt staan. Dit heeft te maken met de rechten die wij van bepaalde zenders krijgen. Niet alle zenders zijn overal te bekijken. En dus is het belangrijk dat wij jouw locatie weten. Dit kan niet als je een VPN gebruikt. Als je TV wilt kijken, dan zal je de VPN uit moeten schakelen.

Dit was niet altijd zo. Ik moet nu elke keer mijn VPN uitzetten én opnieuw inloggen KPN TV-app. 
niet echt praktisch. Ik gebruik VPN om mijzelf te beschermen voor openbare wifi.

Ik kan helaas niets aan het antwoord van Denise van KPN veranderen. Het VPN gebruik wordt gedetecteerd door de KPN TV+ app en dan werkt de app niet meer. Dat het eerder wel heeft gewerkt is een kwestie van geluk geweest. Als je buitenshuis bent, dan kun je natuurlijk wel via 4G/5G kijken naar de KPN TV+ app. 

Reageer