Ik heb al jaren kpn mobiel en thuis. Ik kijk a 4 jaar in onze stacaravan kpn iTV via de app en via de laptop ook streamen vanaf de app naar chromecast.
De app werkt echt bizar slecht. Of ik nu op de wifi zit hier of op mijn 4g programma’s starten regelmatig niet op. Overal de laatste updates en versies van. De grootste problemen begonnen volgens mij eind vorig jaar begin dit jaar na een grote update vanuit kpn.
Al een paar keer contact gehad met KPN die dan zegt dat het aan de wifi of chromecast ligt. Echter ik kan alles streamen alle diensten behalve kpn.
De melding die ik met streamen op mijn telefoon krijg is “castbewerking mislukt”. En op de tv blijft “kpn klaar om te casten” staan.
Op de laptop via kpn tv online moet je het programma ook soms 4 keer opnieuw opstarten voor het werkt.
Gezien de enorme bak geld wat elke maand naar kpn gestort wordt vanaf mijn rekening mag ik toch hopen dat het een keer fatsoenlijk gaat werken.
Want laten we eerlijk zijn een hogere internetsnelheid thuis is leuk. En meer MB’s op je mobiel is leuk. Maar als de boel niet werkt koop je er niks voor.
Voordat de vragen komen.
Apple iPhone 11
ios 17.6.1
chromecast geen idee wat het nummer is. Kan ik ook op de doos niet vinden een donkergrijs rond apparaatje.
Stiekem hoop ik al een tijd dat er een goede update komt waardoor het allemaal weer soepel werkt. Helaas is dat tot nu toe niet gebeurd.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.
Groet Jantien